اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازدید سفیر سوریه از ساختمان رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه بیروت

سفیر سوریه و چند مسئول لبنانی از دفتر رسانه‌ای حزب‌الله که در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی آسیب دید، بازدید و اعلام کردند، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله توازن قوا را تغییر خواهد داد.

بازدید سفیر سوریه از ساختمان رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه بیروت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی عبدالکریم علی» سفیر سوریه در لبنان از مرکز رسانه‌ای حزب‌‎الله که انفجار پهپاد رژیم صهیونیستی خسارت‌هایی به آن وارد کرد، بازدید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، علی عبدالکریم در دیدار با «محمد عفیف» مسؤول رسانه‌ای حزب‌الله اعلام کرد، سخنرانی (هفته جاری) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله موازنه را تغییر داد و این تجاوز رژیم اسرائیل تأثیر برعکس بر روی این رژیم و حامیان آن داشت.

وی گفت: این ماجراجویی که اسرائیل، آمریکایی‌ها و تمام کسانی که بر روی تضعیف مقاومت حساب باز کرده‌‌اند به آن دست زدند ، تأثیر عکس برای آنها داشت و (این موضوع) مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر (محور مقاومت) و تقویت وحدت ملی لبنان و وحدت افکار عمومی این کشور خواهد بود، کسانی که در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌اند.

علی عبدالکریم در پاسخ به سوالی ارتباط میان حملات همزمان رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان در بامداد سوم شهریورماه گفت، این ارتباط برقرار است و نیازی به دلیل ندارد ، هدف قرار دادن مقر فرماندهی کل «الجبهه الشعبیه» فلسطین در بقاع لبنان نیز به همین موضوع ارتباط دارد.

وی افزود: نگاه دقیق، پاسخ عمیق و چشم‌انداز آینده که سید حسن نصرالله از آن سخن گفت دارو و درمان و تضمینی برای این امر است زیرا آینده مورد نظر برای برداشت تمام پیروزی‌ها بسیار نزدیک است.

«رفعت بدوی» نماینده «امیل لحود و سلیم الحص» رؤسای جمهور پیشین لبنان نیز از مرکز رسانه‌ای حزب‌الله بازدید و اعلام کرد: وارد مرحله جدید شده‌ایم و باید ضمن تقویت همبستگی ، مقاومت را در آغوش بگیریم.

از دیگر افرادی که از این مرکز دیدار کرد «وئاب وهاب» رئیس حزب «التوحید العربی» بود. وی گفت: مقاومت و ملت لبنان هستند که نحوه پاسخگویی به این حمله را مشخص می‌کنند.

بامداد یکشنبه (سوم شهریور) خبر ساقط شدن دو پهپاد صهیونیستی در ضاحیه بیروت در صدر اخبار رسانه‌های متعدد قرار گرفت.

خبرگزاری لبنان « ان ان ای» هم  اعلام کرد، در پی منفجر شدن یک پهپاد در نزدیکی ساختمان رسانه‌ای وابسته به حزب‌الله در ضاحیه در جنوب بیروت، سه نفر دچار جراحات سطحی شدند.

روزنامه لبنانی «النهار» هدف این حمله پهپادی را ترور یکی از نمایندگان سابق حزب‌الله در پارلمان لبنان اعلام کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول