اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: تل‌‌آویو به دلیل ماجراجویی نتانیاهو باید بهای سنگینی بدهد

یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی، مسؤولیت کامل حملات اخیر به سوریه و لبنان را بر عهده رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد، این حملات بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

جهاد اسلامی: تل‌‌آویو به دلیل ماجراجویی نتانیاهو باید بهای سنگینی بدهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین حملات اخیر صهیونیستی به سوریه و ضاحیه لبنان را به شدت محکوم و اعلام کرد، این حملات اوضاع منطقه را به سمت انفجار پیش می‌برد و مسؤولیت کامل آن بر عهده رژیم صهیونیستی است.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، الحساینه افزود: این حملات تجاوزی آشکار به حاکمیت لبنان و سوریه و نقض آشکار قانون بین‌الملل است؛ این تجاوز به محور مقاومت در منطقه بدون پاسخ باقی نمی‌ماند و رژیم صهیونیستی باید بهای سنگینی به خاطر ماجراجویی‌های نتانیاهو بدهد.

وی تأکید کرد، پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم حتمی است و فقط بحث زمان آن محل سؤال است.

الحساینه گفت، نیروهای مقاومت در غزه روز به روز قدرتمندتر می‌شوند و در آمادگی کامل برای دفاع از ملت فلسطین هستند.

این عضو جهاد اسلامی، عملیات‌های مقاومتی و فردی جوانان فلسطینی در کرانه باختری را یک مبارزه مبتکرانه از سوی خود آنها دانست که در مخالفت با تسلیم شدن در برابر واقعیت اشغال و شیوه سیاسی تشکیلات خودگردان انجام می‌شود.

رژیم صهیونیستی بامداد دو روز پیش (یکشنبه) به مناطقی در سوریه حمله کرد و همزمان دو پهپاد این رژیم به ضاحیه بیروت تجاوز کردند (جزئیات بیشتر).

سازمان الحشد الشعبی عراق هم شامگاه یکشنبه (سوم شهریور) بعد از حمله پهپادی به نیروهای خود در استان الانبار (غرب عراق) بیانیه‌ای صادر کرد و رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله دانست.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است که این حمله با ۲ پهپاد اسرائیلی و در جاده «عکاشات - القائم» و در فاصله ۱۵ کیلومتری مرز عراق با سوریه صورت گرفته است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول