اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مکانی برای ایده‌پردازی و رشته‌های دانش بنیان در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

فرماندار گنبدکاووس گفت: برای استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، توانمند و شایسته شهرستان و با توافق پارک علم و فناوری استان مکانی برای ایده پردازی در رشته‌های دانش بنیان برای جوانان راه‌اندازی می‌شود.

مکانی برای ایده‌پردازی و رشته‌های دانش بنیان در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی صبح امروز در همایش جوانان، ایده پردازی و تحول در شهرستان اظهار کرد: با توافق صورت گرفته با ریاست جدید پارک علم و فناوری گلستان قرار است در سفر چند هفته آینده معاون ریاست جمهوری به استان گلستان مکانی برای ایده پردازی جوانان شهر در رشته های دانش بنیان راه اندازی شود که بستر توافقات اولیه انجام شده است.

وی افزود: راه نجات بیکاری جوانان اشتغال از طریق رشته های دانش بنیان و فعالیت های نوآورانه و مهارتی است، هرچه سرمایه گذاری بخش خصوصی بیشتر شود اشتغالزایی نیز افزایش می یابد.

فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: راه نجات کشور، استان و شهرستان از مشکلات اقتصادی موجود استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی است و اولویت اصلی ما نیز در شهرستان سرمایه‌گذاری از این طریق است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های بخش خصوصی در سه سال گذشته در گنبدکاووس ادامه داد: در سه سال گذشته سرمایه گذاری های خوبی از طریق بخش خصوصی در شهرستان اتفاق افتاده که اوج این سرمایه گذاری در سال 1397 به مبلغ یک هزار میلیارد تومان بود و این سرمایه گذاری در سال 1398 هم ادامه دارد.

کریمی وفاق، همدلی و اتحاد بین مدیران دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه و فرمانداری را عامل مهم جذب سرمایه گذاران دانست و تاکید کرد: وجود فضای همدلی و وفاق در شهرستان سبب ایجاد انگیزه و جذب بخش خصوصی  برای سرمایه گذاری شده است.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه بیشتر مدیران از مسائل حقوقی  حوزه خود اطلاع ندارند تصریح کرد: اتاق فکر مشاوره حقوقی متشکل از جوانان تحصیل کرده و حقوقدان  در راستا صیانت از حقوق مدیران و کارمندان در فرمانداری تشکیل شده تا مدیرانبیشتر با مسائل حقوقی خود آشنا شده و در زمان بروز مشکلات این تیم مشاوره های خوبی به آنها دهد.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول