اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یادواره 246 شهید کارمند در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت، گفت: یادواره 246 شهید کارمند در یزد برگزار می‌شود.

یادواره 246 شهید کارمند در یزد برگزار می‌شود

احمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با بیان اینکه هفته دولت یادآور الگوهای خاص انقلاب اسلامی که شهیدان باهنر و رجایی باشند دانست و گفت: این دو چهره ماندگار انقلاب اسلامی هستند که برای آیندگان نیز به عنوان الگویی مناسب و ارزنده خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در هفته دولت، افزود: این برنامه که در طول این هفته برنامه ریزی شده، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل را برگزاری یادواره 246 شهید کارمند استان عنوان و خاطرنشان کرد: این برنامه در روز پنج شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 9 صبح در مسجد حظیره یزد برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در هفته دولت تجلیل از خانواده‌های شهدای کارمند را در دستور کار خود داریم تصریح کرد: مناطق روستایی و محروم استان که خانواده‌های شهدای کارمند در آنجا زندگی می‌کنند حضور پیدا خواهیم کرد و از این عزیزان که اسوه‌های صبر و مقاومت هستند، تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول