اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

گله مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس از تبعیض در ورزش کرمانشاه/ هیأت فوتبال: امکانات محدود است

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در پاسخ به گله‌مندی مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس از تبعیض در ورزش استان، گفت: امکانات این هیأت محدود است‌، اما این امکانات به صورت عادلانه در اختیار همه تیم‌های قرار می‌گیرد.

گله مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس از تبعیض در ورزش کرمانشاه/ هیأت فوتبال: امکانات محدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور انجام شد و عقاب زاگرس، نماینده کرمانشاه به همراه مقاومت تهران، سپاهان اصفهان، شهرداری سقز، ذوب آهن اصفهان و فجر شهید‌سپاسی شیراز در گروه سه این رقابت‌ها قرار دارند.

مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درخصوص این رقابت‌ها، اظهار داشت: باشگاه عقاب زاگرس به عنوان یکی از محدود باشگاه‌های بازیکن‌ساز در فوتبال استان و حتی غرب کشور پا به این رقابت‌ها گذاشته است، اما هیچ حمایتی از طرف هیأت فوتبال استان دریافت نکرده است.

رسول یوسفوند خاطرنشان کرد: تیم عقاب زاگرس در بالاترین سطح لیگ فوتبال در رده‌های نوجوانان و نونهالان حاضر است و با استفاده از مدارس فوتبال و استعدادیابی، بازیکنان خود را از بین یک‌هزار و 400 بازیکن سطح استان، انتخاب و پرورش داده است، اما هیأت فوتبال استان برای این استعدادیابی و فعالیت در حوزه پایه هیچگونه کمک و یا مساعدتی به باشگاه عقاب زاگرس نداشته است.

وی ادامه داد: تیم عقاب زاگرس با استفاده از توان و استعدادهای استان کرمانشاه در 2 رده نونهالان و نوجوانان حاضر خواهد بود و با توجه به قرعه‌کشی مسابقات نونهالان از 15 شهریورماه رقابت‌های لیگ برتر در این رده سنی آغاز خواهد شد و این در حالی است که هیأت فوتبال از کوچکترین امکاناتی که در اختیار این هیأت بوده نیز دریغ کرده است.

یوسفوند با اشاره به یکی از مشکلات این تیم، خاطرنشان کرد: در شهریورماه سال‌جاری ورزش استان یکی از پر ترافیک‌ترین ایام خود را در راستای خوابگاه و هتل تجربه کرده است، برخی از ورزشکاران ما از شهرستان‌های تابع استان بوده و نیازمند استفاده از خوابگاه هستند در حالی که هیأت فوتبال می‌توانست در این زمینه به ما کمک کند، اما مساعدت خود را از ما دریغ کرد.

مدیرعامل تنها تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور با طرح یک سوال از هیأت فوتبال استان، گفت: چرا هیأت فوتبال استان کرمانشاه نمی‌تواند به ما کمک کند، اما برخی از اعضای هیأت در کادر اجرایی یک باشگاه خاص در استان حاضر هستند و برای مساعدت به این باشگاه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند؟

یوسفوند ادامه داد: در کنار امکاناتی که هیأت فوتبال استان از ما دریغ کرد، اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان و استان کرمانشاه در مساعدت به باشگاه ما به عنوان تنها باشگاه حاضر در لیگ برتر رده‌های پایه مساعدت لازم را به کار بسته‌اند.

*خوابگاه هیأت فوتبال استان غیرقابل استفاده است

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص صحبت‌های مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: خوابگاه هیأت فوتبال در ماه‌های اخیر در اختیار بانوان بوده و پس از آن در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای کادر عمرانی قرار داشته است و در شرایط فعلی غیرقابل استفاده است.

علی محبی ادامه داد: حضور کادر هیأت در کادر اجرایی تیم‌های فعال در مسابقات کشوری هیچ منع قانونی ندارد و این موضوع با هدف کمک و مساعدت تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری انجام می‌شود، البته باید توجه داشت که حضور در کادر اجرایی تیم‌های فعال در سطح استان تخلف بوده و ما با این عمل مقابله خواهیم کرد.

وی با اشاره به سایر مساعدت‌های صورت گرفته از طرف هیأت استان به این باشگاه، گفت: چرا این باشگاه مسائلی همچون عدم دریافت سهم بسیار زیادی از حق عضویت بیش از یک‌هزار و 400 ورزشکار خود در مدارس فوتبال توسط هیأت را بازگو نمی‌کند.
محبی در پایان ،خاطرنشان کرد: تیم‌های فعال در رده‌های مختلف لیگ برتر باید توجه داشته باشند که امکانات هیأت فوتبال استان محدود است‌، اما این امکانات به صورت عادلانه در اختیار همه تیم‌های قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول