اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

المپیاد استعدادیابی فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های ورزشی استان‌ها است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن برگزاری المپیادهای ورزشی استانی گفت: این المپیاد فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌ها است.

المپیاد استعدادیابی فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های ورزشی استان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی در استان زنجان شنبه شب با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در استان زنجان با بیان اینکه این المپیاد فرصتی برای ورزشکاران با استعداد برای نشان دادن ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف ورزشی است، اظهار کرد: در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر زنجان در هفت رشته ورزشی میزبان است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه دو رشته ورزشی در بخش بانوان و ۶ رشته ورزشی برای آقایان برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات ورزشکاران از رشته‌های مختلف از سراسر کشور حضور دارند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳ هزار ورزشکار در این مسابقات بیان کرد: استان زنجان با توجه به ظرفیت ورزشی و دسترسی آسان و قرارگیری در  نقطه مطلوب در کشور، یک استان مطلوب برای برگزاری مسابقات کشوری است.

خلیلی با اشاره به برنامه اداره کل ورزش و جوانان در استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی با مشارکت دادن آنها در برنامه‌های مختلف گفت: نگاه اداره کل در این حوزه مثبت بوده و به دنبال بسط و توسعه فعالیت‌ها در این حوزه هستیم.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در استان زنجان با حضور مسؤولان ملی و استانی در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

 این مراسم با حضور علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و تنی چند از مسؤولان استان حضور داشتند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول