اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

لزوم زمینه‌سازی برای ورود سرمایه‌گذاران به ایلام

امام جمعه ایلام گفت: بنده به‌عنوان خدمت‌گزار نظام، با تمام وجود از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنم، باید زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم شود.

لزوم زمینه‌سازی برای ورود سرمایه‌گذاران به ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: در ایلام ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و مسوولان موظف هستند زمینه حضور سرمایه گذاران در این استان را فراهم سازند.

وی افزود: سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته دولت گفت: صبر در برابر سختی‌ها و مشقت‌ها زندگی را شیرین می‌کند و جایگاه انسان را نزد خداوند ارتقا می‌دهد.

وی بیان داشت: اگر فردی تقوا داشته باشد نباید کوچکترین مشکل این دنیا را برای خود سخت کند و اقدام به خودکشی کند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور در جنگ اقتصادی قراردارد، عدم سرمایه گذاری سرمایه گذاران و نبود برنامه ریزی مناسب به مشکل بزرگی برای اقتصاد کشور تبدیل شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از طرفیت‌های موجود باید تلاش شود.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: شعار سال «رونق تولید» با استقلال حفظ می‌شود اگر مسوولان این موضوع را راس برنامه‌های خود قرار دهند بدون شک تحریم دشمن برای کشور تاثیرگذار نخواهد بود، بنابراین مسوولان دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با هیات دولت فرمودند بهترین راه مقابله با تحریم رونق تولید است، موفقیت این موضوع در کشور ملزم به تقویت تولیدات داخلی است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: سرمایه گذاران اقتصادی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و باید با تمام توان از آنان حمایت کرد و از پشتیبانی مسوولان برخوردار شوند.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند با نفوذ به فرهنگ و بنیان خانواده عفت و پاکدامنی را از جامعه بردارد و از طریق فیلم، کتاب، هنر و سینما اهداف خود را دنبال می‌کند تا با حرمت شکنی موجب فروپاشی خانواده‌ها شود.

وی در پایان با تبریک روز کارمند افزود: خداوند فرصت خدمتگذاری را در اختیار این افراد قرار داده تا بتوانند در کنار مردم به آنان خدمت کنند.

انتهای پیام/970821/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول