اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

۴۹ طرح در حوزه آب‌ روستایی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۴۹ طرح‌ در حوزه آب روستایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

۴۹ طرح در حوزه آب‌ روستایی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

علیرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت امسال، ۴۹ طرح‌ در حوزه آب روستایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها که در شهرستان‌های ارومیه، خوی، بوکان، چالدران، تکاب، شوط، سردشت، ماکو، میاندوآب و مهاباد افتتاح خواهد شد ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۱۰ هزار و ۳۹۶ خانوار روستایی با ۴۰ هزار و ۳۲۹ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: در هفته دولت امسال همچنین عملیات اجرایی مجتمع‌های ۱۶۵ روستایی بوکان و ۱۶ روستایی چالدران، تامین آب آشامیدنی مجتمع «تپی» و «حصار» در بوکان، تامین آب آشامیدنی روستای «ملحم» و «کنگرلوی» سلماس و طرح تامین آب آشامیدنی روستای «عبداله‌کرده» مهاباد آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت بنیاد علوی پیش‌بینی شده‌است.

رضوی گفت: با اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۱۹ هزار و ۱۳۹ خانوار روستایی با ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد. 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول