اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پلمب یک باشگاه بیلیارد در البرز

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از اجرای طرح بازدید از باشگاه های ورزشی و بیلیارد در سطح استان خبر داد و گفت: یک باشگاه بیلیارد در استان پلمب شد.

پلمب یک باشگاه بیلیارد در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس شاهی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از اجرای طرح بازدید از باشگاه های ورزشی و بیلیارد در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر باشگاه های ورزشی و بیلیارد و جلوگیری از جرائم و تخلفات مربوط به این صنف، طرح بازدید از صنف یاد شده در دستورکار اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز بیان کرد: در این طرح که به صورت همزمان در سطح استان به اجرا درآمد از 143 واحد صنفی بازدید به عمل آمد، برای 31 واحد اخطاریه پلمپ صادر و به 79 واحد نیز تذکر داده شد؛ همچنین از 11 واحد متخلف تعهد کتبی گرفته شده و یک باشگاه بیلیارد نیز پلمب شد.

وی در پایان اظهار کرد: افراد سودجو به دلیل اینکه اغلب مراجعه کنندگان باشگاه های ورزشی و بیلیارد جوانان و نوجوانان هستند با نفوذ به این اماکن قصد آلوده کردن نامبردگان را دارند و در زمینه های مختلف نقشه های شومی برای آن ها کشیده اند که پلیس اماکن با بازدیدهای منظم و مستمر از بروز مشکلات برای خانواده ها پیشگیری می کند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول