اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۷ پروژه هفته دولت در ملکشاهی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۷ پروژه‌ با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

۱۷ پروژه هفته دولت در ملکشاهی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: همزمان با هفته دولت ۱۷ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در این شهرستان به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اعتبار این پروژه‌ها را ۲۲ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فرماندار ملکشاهی تصریح کرد: کلنگ‌زنی پمپاژ گنبد پیرمحمد، بهره‌برداری آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه ملکشاهی به بخش مرکزی گچی، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، افتتاح ۹ کلاسهگلان، کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای مهر از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

وی ادامه‌داد: طرح آب شیرین‌کن  شهر ملکشاهی بهمن سال گذشته با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال و با ظرفیت 2500 متر مکعب کلنگ‌زنی شد که با اتمام هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

تاسمه خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این طرح  جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول