اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لطفا مشکل ایجاد نکنیم/ خیلی سخت ظرفیتی همانند وزیر صمت برای آذربایجان‌شرقی ایجاد می شود

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: موقعیت نمایندگان استان در مجلس و وزیر صمت باعث شده که اگر از این ظرفیت‌ها الآن استفاده نکنیم و مشکلات صنعت، معدن و تجارت، همچنین کشاورزی و غیره را حل نکنیم شاید دیگر چنین ظرفیتی نباشد.

لطفا مشکل ایجاد نکنیم/ خیلی سخت ظرفیتی همانند وزیر صمت برای آذربایجان‌شرقی ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد وحدتی‌هلان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی که در سالن این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: از ریاست جدید سازمان خواهشمندیم شرایطی را ایجاد کرده و از تجارب و تعهدات ریاست قبلی بهره گیرند. 

وی با بیان اینکه امروزه خوشبختانه موقعیت و ظرفیت در استان بی‌نظیر است، گفت: وجود مسوولان استانی یک نعمت برای این خطه هستند و انتصاب آقای استاندار باعث شده تا صنعت و دانشگاه را به هم گره بزنیم. 

رئیس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد: موقعیت نمایندگان استان در مجلس و وزیر صمت باعث شده است که اگر از این ظرفیت‌ها الان استفاده نکنیم و مشکلات صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و غیره را حل نکنیم، شاید دیگر چنین ظرفیتی نباشد. 

وی متذکر شد: پیشه‌وران، کشاورزان، صنعتگران استان ثابت کرده‌اند که قطب صنعتی کشور بوده و نجات‌دهنده مشکلات کشور هستند. 

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس ابراز کرد: تجار ایرانی نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورها از قبیل ترکیه، آلمان و چین حرفی برای گفتن دارند. 

وی توصیح داد: باید مشکل ایجاد نکنیم بلکه باید کاری کرد نه تنها مشکلی برای مجوز نداشته باشند و ماه‌ها و سال‌ها کارشان به تاخیر برنخورد،باید بروکراسی اداری را نیز کنار گذاشته و دست آنها را بگیریم،حاضریم تا در مجلس مصوبه، اصلاحیه و غیره داشته باشیم. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول