اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نخستین بازارچه روستایی شهرستان ری گشایش یافت

نخستین بازارچه روستایی شهرستان ری با حضور مسؤولان در روستای تقی‌آباد گشایش یافت.

نخستین بازارچه روستایی شهرستان ری گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، بازارچه روستایی ۳۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی، گل و گیاه، پوشاک و محصولات خوراکی تولید شده در روستاهای ری دارد که به جوانان روستایی جویای کار و زنان سرپرست خانوار به صورت رایگان واگذار شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان ری در این مراسم گفت: بازارچه روستایی(درختی) با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید ایجاد شده که در آن حداقل ۳۰ نفر از افراد جویای کار روستاهای شهرستان ری به صورت مستقیم صاحب شغل شده‌اند.

فاطمه فکوریان با بیان اینکه این نمایشگاه تا آذر ماه برپا خواهد بود، افزود: بسیاری از تولیدات روستاییان از قبیل صنایع دستی، پوشاک محلی، غذاهای سنتی در این بازارچه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های روستایی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات روستاییانی است که برای فروش محصولات خود در بازارهای هدف با مشکل روبرو هستند.

فکوریان یادآور شد: واگذاری غرفه‌های رایگان به جوانان جویای کار و زنان سرپرست خانوار می تواند کمک شایانی به رونق کسب و کار و فروش محصولات روستایی باشد که تاکنون فرصت رقابت با سایر محصولات را نداشته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول