اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نباید نشر دهنده شایعات دشمن در فضای مجازی باشیم

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه در هفته دولت پروژه های خوبی در بندرعباس افتتاح خواهد شد گفت: نباید به شایعاتی که توسط دشمن در فضای مجازی منتشر می شود دامن بزنید و در نشر آن شریک شوید.

نباید نشر دهنده شایعات دشمن در فضای مجازی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزالله کناری پیش از ظهر امروز در سالن غدیر فرمانداری و در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بندرعباس ضمن تبریک عید غدیر، عید امامت و ولایت و بازگشت سرافرازانه اسرا به کشور اظهار داشت: متاسفانه طی ماههای گذشته بعضا نسبت به تخلیه تلفنی توسط دشمن اقدام شده، که باید در این زمینه دقت لازم را انجام داده و نسبت به پاسخ دادن به سوالات و ارائه اطلاعات خودداری کنید.

وی در ادامه به ایجاد شایعات مختلف در فضای مجازی اشاره کرده و افزود: باید مواظب باشیم که نشر دهنده این شایعات نباشیم.

نماینده عالی دولت در بندرعباس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد بسترهای لازم در جامعه به نفع خود هست تا بتواند از آن سوء استفاده کند یادآور شد: ضرورت ایجاب میکند که همه مجموعه ها تلاش کنند که بر حوزه فعالیت خود اشراف داشته و اجازه ندهند که هر موضوعی موجب ایجاد مشکل برای کشور و استان شود.

کناری با تاکید بر اینکه با مدیران کم کار به شدت برخورد خواهد شد گفت: باید از امروز بیشتر از پیش مسیرهای خدمت رسانی به مردم را راحت و آسان کنیم تا باعث نارضایتی نشود.

وی اتحادیه های صنفی را عامل اصلی برای دفاع از حقوق زیر مجموعه خود ذکر و افزود: سایر عواملی که دارای مجوز نیستند باید شناسایی و با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

فرماندار بندرعباس خطاب به مجموعه اتحادیه های صنفی گفت: نباید اجازه دهید افرادی بدون مجوزهای لازم باعث یاس و ناامیدی در سایر کسبه و بازار شوند.

کناری با اعلام اینکه شش دفتر تسهیل‌گری در شهر بندرعباس فعال است افزود: این دفاتر با توجه به اینکه ظرفیت بالایی دارند می توانند در کمک رسانی و خدمت بهتر به محلات و مردم کمک کنند.

وی پرسید: چه اتفاقی افتاده است که امروز تلاش  و پشتکار، در برخی مکان ها جای خود را به تنبلی داده است؟

نماینده عالی دولت با بیان اینکه باید به دنبال فرهنگ سازی باشیم و رفتارهای خوب را ترویج دهیم یادآورشد: باید مدیران، کارهای اداری خود را با سرعت بیشتر و بهتر انجام دهند .

کناری به انتخابات پیش رو  اشاره کرد و گفت: موضوع انتخابات ، موضوعی بسیار مهم است که همه دستگاهها باید در این زمینه همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این انتخابات در سطح شهرستان بندرعباس را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم .

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول