اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایتام البرزی به آرزوهای خود رسیدند

۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان البرز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

ایتام البرزی به آرزوهای خود رسیدند

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج، هدف از برگزاری جشن آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی عنوان کرد و گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و بدون اینکه ایتام بدانند چه اتفاق شیرینی در انتظارشان است در روز جشن آرزوها حامیان با حضور در یک مراسم معنوی و مفرح آرزوهای این عزیزان را برآورده کردند.

وی بابیان اینکه  ۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان البرز در این برنامه شرکت کردند گفت: در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم خورد.

محمدی‌فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز گفت: در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد و یکی از حامیان مقیم انگلستان نیز در برنامه حضور یافت.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند.

گفتنی است اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت کودکان و برنامه‌های هنری و شاد برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم ازجمله بخش‌های متنوع جشن آرزوها بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول