اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مسلمانان در مقابل کشتار مردم کشمیر سکوت نکنند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد گفت: کشتار مسلمانان کشمیر موضوع جدیدی نیست، اما در این سال‌ها چه تلاشی از سوی کشورها و دول اسلامی صورت گرفته است؟

مسلمانان در مقابل کشتار مردم کشمیر سکوت نکنند

امیرحسین پناهی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن محکومیت کشتار مسلمانان در کشمیر گفت: مردم مظلوم کشمیر بدترین شرایط دارند و باید پرسید در این سال‌ها، چه تلاشی از سوی کشورهای اسلامی صورت گرفته است؟ جهان اسلام در قبال جنایات کشمیر مسئول است.

وی افزود: مقاومت برادران و خواهران دینی ما در کشمیر، در برابر ظلم و ستم جنایتکاران دولتی، یادآور شکنجه‌های مسلمانان توسط کفار در دوران صدر اسلام است. مسلمانان دیگر کشورهای جهان که در راحتی و امنیت به سر می‌برند، باید این مقاومت و ایثار را الگوی خود در برابر سختی‌ها قرار دهند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: کشتار مسلمانان کشمیر موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که آن‌ها درگیر عملکرد ضد دین و ضد انسانیت دولت هند هستند. اما در این سال‌ها چه تلاشی از سوی کشورها و دول اسلامی صورت گرفته است؟

پناهی تاکید کرد: کشور‌های مسلمان در این مدت روزه‌ سکوت گرفتند؛ گویی روایات متعدد پیامبر عظیم الشان اسلام را هیچ‌گاه نشنیده اند. جهان اسلام در قبال جنایات کشمیر مسئول است و باید جوابگوی سکوت خود در صحرای قیامت باشد.

وی گفت: اکنون وظیفه جوانان انقلابی به ویژه جنبش متعهد دانشجویی است که ضمن محکوم کردن این جنایات، ورود جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای مسلمان را از طریق مجامع بین المللی و قانونی مطالبه کنند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد گفت: رهایی کامل مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان کشمیر و نیجریه، از چنگال ظلم دور نیست و ان‌شاالله به زودی با ظهور حضرت حجت مسلمانان جهان در آزادی و امنیت کامل خواهند زیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول