اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دژپسند: 15 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با اهتمام دولت 15 هزار میلیارد از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده و در سال جاری و آینده هم بنا داریم این کار را انجام دهیم.

دژپسند: 15 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در این نشست نمایندگان عضو کمیسیون درباره تسویه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت سؤالاتی را مطرح کرده و اقدامات و برنامه‌های دولت را در این زمینه خواستار شدند.

وی افزود: اهتمام دولت در این زمینه وجود دارد به طوری که 15 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی تسویه شده و در سال جاری و سال آینده با اتخاذ روش‌های مناسب و سازوکارهای لازم به دنبال آن هستیم تا این مطالبات را پرداخت کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: سؤال بعدی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه درباره موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود. این در حالی است که در سه سال گذشته برای پرداخت‌های نقدی در قالب هدفمندی یارانه‌ها دولت هیچ برداشتی از بودجه عمومی نداشته است و توانسته از منابع وصولی طرح هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت‌های نقدی را انجام دهد.

دژپسند گفت: 5 میلیون نفر از جامعه هدف که یا مشمول دریافت یارانه نبودند و یا دولت با استفاده از روش‌های مختلف توانسته بود آنها را شناسایی و حذف کند یارانه نمی‌گیرند البته یارانه بخشی از این افراد هم بعد از بررسی‌های لازم مجدداً برقرار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول