اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دفاع روزنامه‌نگار سعودی از «اسرائیل» با حمله به «نماینده آمریکایی»

روزنامه‌نگار سعودی که اخیرا به فلسطین اشغالی رفت سپس هنگام حضور در مسجدالاقصی، جوانان فلسطینی او را بیرون انداختند، در حمایت از رژیم صهیونیستی به نماینده آمریکایی حمله کرد.

دفاع روزنامه‌نگار سعودی از «اسرائیل» با حمله به «نماینده آمریکایی»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد بن سعود» نویسنده و روزنامه‌نگار سعودی در صفحه توئیتر خود با دفاع از رژیم صهیونیستی مدعی شد که «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا، به دروغ این رژیم را به «نژاد پرستی» متهم می‌کند.

او خطاب به ایلهان عمر نوشت: «اسم من محمد بن سعود است. کسی که به اسرائیل سفر کرد... دروغ گفتن در خصوص اسرائیل را متوقف کنید. آنچه درباره اسرائیل می‌گویی صحت ندارد. من همه جهان را در خصوص آنچه در اسرائیل دیدم مطلع خواهم کرد. تو یهودستیز هستی».

یهودستیز، اتهامی است که رژیم صهیونیستی برای برخورد با مخالفان خود در محافل مختلف بین‌المللی دنبال می‌کند. حال محمد سعود با این اتهام در حال دفاع از رژیم صهیونیستی مقابل یک عضو مجلس نمایندگان آمریکاست.

«ایلهان عمر» نماینده سومالیایی‌الاصل کنگره آمریکا گفته است که اسرائیل همانند رژیم آپارتاید آفریقایی جنوبی، عمل می‌کند. او در توئیتی نوشته است: «دولت آفریقای جنوبی ورود اعضای سیاه پوست کنگره به این کشور را ممنوع کرد. همان‌طور که اکنون اسرائیل ورود اعضای مسلمان را ممنوع کرده است». روز پنجشنبه هفته گذشته رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ورود ایلهان عمر و رشیده طلیب دو عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به سرزمین‌های اشغالی خودداری خواهد کرد (جزئیات بیشتر).

«محمد بن سعود» همان فردی است که در ۳۱ تیر ماه گذشته به سرزمین اشغالی سفر کرد و فلسطینیان با تحقیر و توهین او را از مسجدالاقصی بیرون کردند. 

 

او پیشتر نیز با رادیو رژیم صهیونیستی نیز مصاحبه کرده و به زبان عبری گفته بود که «اسرائیل را دوست دارم و اسرائیلی‌ها را مثل خانواده خود می‌دانم». 

اقدام نویسنده سعودی در یهودستیز خواندن ایلهان عمر در حالی است که یهودیان مقیم آمریکا، در سال‌های گذشته، جنبش‌های ضدصهیونیستی را گسترش داده‌اند. در همین حال «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بارها منتقدان این رژیم را به یهودستیزی متهم کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول