اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ستاری: «کیش» هوشمند و نوآور می‌شود

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد زیست‌بوم نوآوری و تبدیل کیش به شهر هوشمند، هدف از امضای این تفاهم‌نامه را تبدیل جزیره کیش به زیست‌بوم نوآوری و شهر هوشمند و فناور عنوان کرد.

ستاری: «کیش» هوشمند و نوآور می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد زست‌بوم نوآوری و تبدیل کیش به شهر هوشمند گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه تبدیل جزیره کیش به زیست‌بوم نوآوری و شهر هوشمند و فناور است.

وی افزود: هدف اصلی این است که با تکیه بر تمامی مزیت های ذاتی کیش، یک زیست بوم نوآوری را با شتاب و سرعت بالا در این منطقه ایجاد شود.

ستاری گفت: زیست‌فناوری و تولید داروهای بیوتک، یک توانمندی‌شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی است؛ نطفه‌های اولیه این تحول به زودی در کیش ظهور و بروز پیدا می کند و با فضای آماده صادراتی که در این جزیره مهیاست، تحول تازه‌ای در اقتصاد ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: هزار دانشجو در جزیره کیش حضور دارند که 70 درصدشان در تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند. این ظرفیت خارق العاده نیروی انسانی، فرصتی را ایجاد می کند که تحول اساسی در زیست بوم نوآوری ایجاد خواهند کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول