اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جایگاه قوه قضاییه با قاطعیت در برخورد با مفسدان اقتصادی ارتقا یافت

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: گام‌های مثبتی که آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین برداشتند، جهشی عالی در ارتقاء جایگاه قوه قضائیه بوده و منجر به افزایش امیدها در جامعه شده است که امیدوارم ادامه پیدا کند.

جایگاه قوه قضاییه با قاطعیت در برخورد با مفسدان اقتصادی ارتقا یافت

فردین فرمند عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید مردم در این زمینه گفت: آیت‌الله رئیسی از معدود افرادی هستند که در دستگاه قضا کاربلد، مدیر و متبحر در کار قضا است. 

وی افزود: آیت‌الله رئیسی از بطن قوه قضائیه بوده و سال‌های متمادی در دستگاه قضا و زیرمجموعه آن حضور داشتند و در کار خود بسیار متخصص هستند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت:‌ امیدواریم تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها همکاری و همیاری لازم را با تیم مدیریتی جدید قوه قضائیه که به دنبال اقدام قاطع و انقلابی و برخورد با مفسدین اقتصادی و رانت خواران هستند، داشته باشند تا سرحد ممکن عدالتی که مردم و نظام جمهوری اسلامی توقع دارند، محقق شود.

فرمند گفت: گام‌های بسیار مثبتی که آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین برداشته، جهشی بسیار عالی در ارتقاء جایگاه قوه قضائیه و افزایش امیدها در جامعه داشته و امیدوارم ادامه پیدا کرده  و در زمینه ایجاد عدالت در جامعه اسلامی که پایه و شالوده نظام جمهوری اسلامی است، گام‌های اساسی برداشته شود.

وی افزود: امید مردم با توجه به شناختی که در این مدت از آیت‌الله رئیسی و اقدامات قاطع وی در قوه قضائیه و ناامن کردن فضا برای مفسدین ایجاد شده است افزایش پیدا کرده و این موضوع نشاندهنده آن است که وقتی مردم مشاهده می‌کنند کارگزاران نظام در اجرای وظایف‌شان و رسیدن به اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی جدی هستند و در کار خود با مدیریت لازم تخصص فراوان دارند دل بسته و امیدوارم که نتیجه و مقصود نهایی حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «نظارت قوه قضاییه تقویت شود» ، «قوه قضائیه جلوی دزدی های کوچک را بگیرد» ، «برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا با کارمندان یا روسای تضییع کننده بیت المال در دولت» ، «قوه قضائیه و سازمان بازرسی جلوی احتکار رو بگیرد!» ، «درخواست ورود قوه قضاییه به کنترل قیمت ها در تمام زمینه ها» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول