اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دندانپزشکان جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

جمعی از دندان پزشکان کشور در قالب گروه جهادی سفیران سلامت و بنیاد جهاد مشکات جهت ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان کوهرنگ حضور پیدا کردند.

دندانپزشکان جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اردوهای جهادی هرساله به‌منظور کاهش محرومیت و خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم چهارمحال  و بختیاری توسط گروه‌های جهادی در امور عمرانی، فرهنگی، پزشکی و ... برگزار می‌شود.

جمعی از دندانپزشکان کشور در قالب گروه جهادی سفیران سلامت و بنیاد جهاد مشکات جهت ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان کوهرنگ حضور پیدا کردند.

عبدالله دارایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد از سه سال گذشته همراه با گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور پیدا می‌کند، گفت: گروه‌های جهادی بنابر بر مأموریت خود خدمات متنوعی را در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، علمی، فرهنگی، عمرانی و .... ارائه می‌دهند.

700 گروه جهادی به‌عنوان تشکل همکار با کمیته امداد همکاری می‌کنند

مسؤول قرارگاه سازندگی صاحب الامر(عج) با اشاره به اینکه 700 گروه جهادی به‌عنوان تشکل همکار با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: از این تعداد حدود 16 گروه شامل متخصصان دندانپزشک با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری چهارمین مقصد حضور گروه‌های جهادی دندانپزشکی در کشور است، این اردوی جهادی از بیست و سوم مردادماه آغاز و تا سی‌ام مرداد در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد.

عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با گروه جهادی

دارایی با انتقاد از عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان این دانشگاه علیرغم وعده‌هایی که برای اختصاص تجهیزات به گروه جهادی داده بودند به بهانه‌های مختلف از کمک کردن امتناع کردند.

17 هزار خدمت در مسائل درمانی توسط گروه‌های جهادی به نیازمندان در کشور ارائه شده است

احمد کمرروستا در حاشیه فعالیت‌های گروه جهادی سفیران سلامت و بنیاد جهاد مشکات با بیان اینکه در سال 97 در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی بیش از 40 هزار خدمت در مناطق محروم ارائه شده است، گفت: در سال گذشته بالغ بر 17 هزار خدمت در مسائل درمانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی به نیازمندان در کشور ارائه شده است.

مشاور امور جوانان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در سال‌جاری با رشد چند برابری ارائه خدمت توسط گروه‌های جهادی روبرو هستیم، بیان کرد: باتوجه به بالا بودن هزینه‌های دندانپزشکی و عدم توانایی پرداخت هزینه‌های بیماری‌های دهان و دندان توسط مددجویان در مناطق محروم، خدمات دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار توسط دندانپزشکان جهادی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: به‌غیر از خدمات جراحی فک و دندان تمامی خدمات دندانپزشکی اعم از ترمیم دندان، عصب‌کشی، پرکردن و ... انجام می‌شود؛ به همین منظور تجهیزات مورد نیاز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان برای اردوی جهادی در شهرستان کوهرنگ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول