اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرصت 10 روزه به مدیرانی که مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را اجرا نکرده‌اند

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید به ادارات و دستگاه‌هایی که مصوبات کارگروه را به دلایل سازمانی اجرا نکرده تذکر کتبی ارسال و فرصت 10 روزه برای اجرای این مصوبات به آنها داده است.

فرصت 10 روزه به مدیرانی که مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را اجرا نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین فیروزی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب به عنوان ظرفیت خوبی برای حمایت از تولید نام برد و اظهار کرد: چون این ظرفیت قانونی برای حمایت از تولید و نوعی جایزه و مشوقی برای واحدهای خوش‌حساب است هر واحد و یا بنگاهی که سازمان به نام خوش‌حساب می‌شناسند به کارگروه معرفی شود تایید خواهیم کرد.

فیروزی اذعان داشت: هر بنگاه و کارفرمایی که خود را خوش حساب می‌داند و تاکنون تایید نشده، می‌تواند ظرف 48 ساعت به دستگاه‌های متولی خود مراجعه و دلایل و مستندات را اعلام کند که به فوریت رسیدگی شده و تا جایی که مقدور باشد بنای کارگروه براین است که مشوق‌ها را به کارفرمایان بدهد.

وی با بیان اینکه خط‌کش بررسی واجد شرایط این بخشودگی دست کارگروه رفع موانع تولید است، گفت: ما در استان کردستان موظف هستیم ظرفیت‌های تولیدی را در کوتاه مدت به دوبرابر افزایش دهیم یعنی ارزش افزوده را به دو برابر می‌رسانیم.

وی اذعان داشت: تحقق این مهم تنها در صورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها ممکن می‌شود.

فیروزی خاطرنشان کرد: از تامین اجتماعی استان انتظار داریم که از این ظرفیت قانونی به نفع کارفرمایان استان استفاده و 100 درصد واحدهای مشمول این بخش‌نامه را بهره‌مند کند و ما نیز تمام مسؤولیت‌ را خواهیم پذیرفت.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این راستا از طریق رسانه‌های جمعی باید انجام شود و تامین اجتماعی استان نیز در کوتاه‌ترین زمان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها کارفرمایانی را مطلع کند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه‌های تولیدی در استان کردستان باید بتوانند از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت واحدهای تولید و رفع مشکلات این بخش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از قانون به نفع تولید مورد تاکید ماست، گفت: کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید براساس قانون تشکیل و پشتوانه قانونی دارد و مصوبات این کارگروه برای همه مدیران لازم الاجرا است.

فیروزی اذعان داشت: این انتظار را داریم که ادارات و دستگاه‌هایی که مصوبات کارگروه را به دلایل سازمانی اجرا نکرده تذکر کتبی دهید و فرصت 10 روزه برای اجرا داده شود، اگر انجام نشود به هیئت رسیدگی تخلفات اداری معرفی شود.

وی عنوان کرد: مصوبات کارگروه مقدم بر رویه‌های درون‌سازمانی است و هیچ رویه درون‌سازمانی نمی‌تواند و در این جایگاه قانونی نیست که بتواند مصوبات این کارگروه را معطل کند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه نسبت به این موضوع با حساسیت کامل برخورد و آمار دستگاه‌ها و مدیرانی که مصوبات را اجرا کرده و یا نکرده‌اند ارائه و تذکرات لازم به صورت کتبی به مدیرانی که مصوبات را اجرا نکرده‌اند داده شود.

انتهای پیام/2330/71/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول