اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تولید مرغ در گلستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزایش می‌یابد

استاندار گلستان گفت: تا پایان امسال سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه‌های مختلف در استان به ویژه گنبدکاووس صورت می‌گیرد که بیشترین آن در حوزه تولید گوشت سفید (مرغ) است.

تولید مرغ در گلستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی حق‌شناس ظهر امروز در مصلای اهل سنت و در جمع نمازگزاران گنبدکاووس اظهار کرد: فرماندار گنبدکاووس تلاش و پیگیری‌های زیادی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام داده و در تلاش هستیم تا با آقای کریمی برای ساماندهی سوارکاری شهرستان گنبدکاووس بخش خصوصی را وارد کنیم.

 

* تامین روزانه مرغ تهران به میزان 500 تن از استان گلستان
وی با اشاره به تامین روزانه مرغ تهران به میزان 500 تن از استان گلستان تصریح کرد: تا پایان امسال سرمایه‌گذاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد که بیشترین آن تولید گوشت سفید مرغ است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و پلیمر اقدامات خوبی در حال شکل‌گیری است که به زودی اخبار آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

* تصویب نهایی منطقه آزاد اینچه‌برون نرخ بیکاری شهروندان گلستانی را کاهش می‌دهد
وی با بیان اینکه تصویب نهایی منطقه آزاد اینچه‌برون در کشور سبب کاهش نرخ بیکاری و افزایش رفاه شهروندان گلستانی به ویژه مردم مرزنشین می‌شود، ادامه داد: سه هفته گذشته در ملاقاتی که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم قرار شد منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون به تایید نهایی برسد و در روز یکشنبه هفته آینده در ادامه گفتگوها نشستی با دکتر لاریجانی دارم و امید داریم این منطقه، منطقه آزاد معرفی شود.
حق‌شناس گفت: ایرادات شورای نگهبان به مناطق آزاد سایر نقاط کشور است و بنا بر قولی که رئیس مجلس شورای اسلامی دادند منطقه آزاد اینچه‌برون زودتر از مابقی نقاط کشور در حوزه مناطق آزاد به تصویب نهایی می‌رسد.

* تصویب منطقه آزاد تجاری پل ارتباطی و شکل‌گیری بازار تجاری بین گلستان و ترکمنستان می‌شود
وی تصویب منطقه آزاد تجاری را پل ارتباطی بین گلستان و ترکمنستان ذکر کرد و تاکید کرد: این منطقه سبب ارتباط تجاری و شکل‌گیری بازار تجاری بین دو کشور  شده و ارتباط بین اقوام ترکمن گلستان و ترکمنستان را مستحکم‌تر می‌کند.
استاندار گلستان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان گنبدکاووس را آسفالت جاده ترانزیتی یا جاده نفت دانست و یادآور شد: بخشی از این جاده امسال آسفالت و مابقی آن تا پایان سال آینده زیرسازی و آسفالت می‌شود تا فاصله بین مرز اینچه‌برون و گنبدکاووس را تا حدود 30 کیلومتر کوتاه‌تر کند.

 

* وحدت بین شیعه و سنی و اقوام مختلف در گنبدکاووس زبانزد خاص و عام است
وی وحدت بین شیعه و سنی و اقوام مختلف در شهرستان گنبدکاووس را یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان برشمرد و گفت: این وحدت حاصل تلاش علمای شیعه و سنی در بین مردم بوده و امروز این وحدت در کشور اسلامیمان زبانزد خاص و عام است که باید از بزرگان و علمای شیعه و سنی در شکل‌گیری این وحدت قدردانی کرد.

انتهای پیام/83002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول