اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمک 5 هزار خیر به نیازمندان موسسه «آبشار عاطفه‌ها» در همدان

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان با بیان اینکه 2 هزار و 998 خانوار زیر پوشش این موسسه خیریه هستند گفت: بیش از 5 هزار خیر در کمک به نیازمندان ما را یاری می‌کنند.

کمک 5 هزار خیر به نیازمندان موسسه «آبشار عاطفه‌ها» در همدان

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اکثر خیرین موسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها»‌از استان همدان هستند و تعدادی کمی هم از سایر استانها ما را یاری می‌کنند اظهار کرد: مرکز موسسه در مشهد مقدس است و 19 سال سابقه فعالیت دارد.

وی از وجود 560 نمایندگی موسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در استان‌ها خبر داد و گفت:‌ فعالیت نمایندگی‌ها در کشور ارزیابی می‌شود که خوشبختانه همدان وضعیت خوبی دارد.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان خاطرنشان کرد: طبق برآورد شعب استان سال گذشته مبلغ یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان به نیازمندان خدمات ارائه شد که شامل عرضه مواد غذایی، جهیزیه، پوشاک، تعمیر منازل و واریز حق ایتام واریز به حساب بود.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 998 خانوار در همدان زیر پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند تاکید کرد: بیش از 5 هزار خیر در کمک به نیازمندان این موسسه را همیاری می‌کنند.

مکاری با بیان اینکه برخی از خیرین به صورت ماهانه با واریز مبلغی به شماره حساب سازمان به نیازمندان کمک‌ می‌کنند گفت: برخی از خیرین به صورت حضوری و از طریق پیک کمک‌های خود را ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک خیران به این موسسه از 5 هزار تومان به بالاست تصریح کرد: بیشترین کمک‌ها در حوزه درمان بیماران و تامین جهیزیه نوعروسان و نیز در ماه رمضان بوده است.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان بیان کرد: بیشترین نیازمندان موسسه در شعبه شهرستان همدان و کمترین آنها در شعبه شهرستان رزن هستند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول