اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

جمع‌بندی آسیب‌شناسی فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده کمیسیون دائمی عتف

دبیر شورای عالی عتف گفت: آسیب‌شناسی فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری و پیشنهادات اصلاح اهداف این مناطق در جلسه بعدی کمیسیون دائمی شورای عالی عتف جمع‌بندی و سپس به شورای عالی ارائه می‌شود.

جمع‌بندی آسیب‌شناسی فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده کمیسیون دائمی عتف

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مسعود برومند دبیر شورای عالی عتف در یکصدوهشتاد و دومین جلسه کمیسیون دائمی این شورا در دستور کار این جلسه را تشریح کرد. 

وی گفت: در این جلسه آسیب‌شناسی مناطق ویژه علم و فناوری مطرح شد. 

برومند توضیح داد: با آسیب‌شناسی این موضوع تلاش شد پیشنهاداتی برای فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری که از سال 89 مطرح شده‌اند ارائه شود که بتواند در ادامه کار این مناطق کمک کننده باشد. 

وی ادامه داد: در این جلسه اعضاء پیشنهادات ارائه شده را بررسی کردند و به نقد گذاشتند و مقرر شد این پیشنهادات با حضور نمایندگان 5 استان که  در این باره فعالیت داشتند بازنگری شود. 

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در این پیشنهادات تلاش می‌شود انعطاف‌پذیری لازمی که مشروعیت کافی را برای مناطق ویژه علم و فناوری ایجاد کند و منجر به پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی شود مدنظر قرار گیرد. 

برومند گفت: جمع‌بندی این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون دائمی شورا انجام خواهد شد تا در جلسه آینده شورای عالی عتف ارائه شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول