اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آیت‌الله علوی‎گرگانی: مسئولان میدان را برای حضور جوانان نخبه، انقلابی و جهادی باز بگذارند

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: مسئولان میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز بگذارند.

آیت‌الله علوی‎گرگانی: مسئولان میدان را برای حضور جوانان نخبه، انقلابی و جهادی باز بگذارند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیست و دومین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور اعضای دفاتر این اتحادیه دانشجویی آغاز شد.

آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در آغاز این کنگره طی پیامی خطاب به شرکت کنندگان تاکید کرد: توصیه اینجانب به مسئولین این است که میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز  بگذارند.

متن این پیام به شرح زیر است:

« بسمه تعالی

دانشجویان و جوانان عزیز مملکت اسلامی در طول دهه‌های گذشته و حوادث مختلف پیشگام جریان‌ها و اتفاقات مختلف بوده است. امروزه فضای مدیریتی مملکت ما نیازمند به حضور بیش از پیش جوانان مومن و انقلابی و خوش‌فکر و با اراده است که باید با عزم و اراده خود جوانان زمینه حضور آنان فراهم گردد.

جوانان عزیز و مومن:

باید دانست که در راه رسیدن به سعادت دنیایی و اخروی و تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی سنگلاخ‌ها و سختی‌های متعددی وجود دارد که فقط با فکر روشن و عزم راسخ و شجاعت و اخلاص و توکل به پروردگار می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید لذا از موانع پیش رو نهراسید و در مواجهه با مشکلات قوی باشید.

مراقب باشید که هواهای نفسانی شما را از هدف والایتان دور نکند و اهداف و ارزشهای اسلام و انقلاب و آرمانهای امام امت و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را مدنظر خود قرار دهید.

توصیه این جانب به مسئولین نیز این می باشد که میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز گذاشته شود و توجه به این قشر محترم بیش از گذشته بوده و دردها و مشکلات جامعه دانشجویی مد نظر مسئولین قرار گرفته و به سخنان و دغدغه های آنان بیشتر توجه شود.»

انتهای پیام/


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول