اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه در کربلا برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی استان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای برپایی یک نمایشگاه در ایام محرم و اربعین در کربلا در حال رایزنی هستیم.

نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه در کربلا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پروانه حیدری پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی صنعتگران صنایع دستی استان، اظهار داشت:در زمینه ارائه تسهیلات از طرح‌های و ایده‌های جدید در صنایع دستی با راهکارهای جذب مشتری و بازاریابی با توجیه اقتصادی حمایت می‌کنیم.

معاون صنایع دستی استان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد:طی 2 سال گذشته 2 تشکل از صنعتگران تشکیل شده است که می‌تواند به پیشبرد اهداف توسعه صنایع دستی و رسیدگی مشکلات هنرمندان کمک کند.

وی تبلیغات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط هنرمندان را یک ضرورت دانست که باید به آن توجه ویژه شود و افزود: به صورت انفرادی کاری از پیش نمی‌رود باید تشکل‌ها و تعاونی‌ها توسعه یابند.

حیدری اتاق بازرگانی را به عنوان یک ظرفیت برای صنعتگران معرفی کرد و گفت: این اتاق می‌تواند به دستیابی به بازارهای خارج از کشور کمک کند.

وی از رایزنی برای برپایی یک نمایشگاه در ایام محرم و اربعین در کربلا خبر داد و افزود: صنایع دستی می‌تواند ملاکی برای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی باشد.

حیدری در پایان، خاطرنشان کرد: در زمینه مواد اولیه با همفکری صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی امیدواریم به نتیجه‌ای مناسب و راهکاری اصلی برسیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول