اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کسب و کارهای اینترنتی در گلستان حمایت می‌شوند

مدیر کل پست گلستان گفت: برای توسعه و گسترش کسب و کارهای اینترنتی گلستان به سراسر کشور خدمات ارسال کالاهای آنها با حمایت ویژه پست صورت می‌گیرد.

کسب و کارهای اینترنتی در گلستان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گنبدکاووس، مهرداد جلالی عصر امروز در نشست مدیران حوزه آی‌سی‌تی در فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اینکه خرید اینترنتی مردم استان گلستان بیشتر از دیگر استان‌ها بوده یکی از برنامه‌های مهم استان که به صورت پایلوت مطرح است ارائه خدمات مطلوب و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی است.

* گنبدکاووس نخستین شهرستان درج «پلاک شهری» استان از سوی پست است
وی افزود: به همین منظور با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است افرادی و یا فروشگاه‌هایی که توان عرضه کالا به صورت اینترنتی دارند شناسایی شده و با ارائه خدمات به آنها کالاهای آنها در سطح کشور معرفی شود.
مدیر کل پست گلستان تصریح کرد: در همین راستا صنایع دستی روستاها نیز وارد این خدمات می‌شوند تا مشکل بازاریابی و فروش کالاهای آنها رفع شود.
وی با بیان اینکه گنبدکاووس نخستین شهرستان درج پلاک شهری استان از سوی پست است، خاطرنشان کرد: نقشه  بانک اطلاعاتی مکان‌محور گنبدکاووس از سوی پست تهیه شده تا به عنوان نخستین شهرستان گلستان دارای «پلاک شهری» شود که تاکنون 70 درصد کار صورت گرفته است.
جلالی گفت: تولیدات و صنایع دستی روستاهای گنبدکاووس شناسایی شده و آموزش‌های لازم ارائه می‌شود تا این محصولات برای ایجاد اشتغال پایدار روستائیان از طریق پست به سراسر کشور معرفی شود.

* پست بانک گلستان تسهیلات درآمدزایی پرداخت می‌کند/ 61 روستا در شهرستان گنبدکاووس دارای پست بانک هستند
مدیر عامل پست بانک گلستان نیز در این نشست گفت: براساس تفاهم‌نامه بین پست بانک و دهیاری‌های استان گلستان برای فعالیت‌های اشتغالزا در روستاها از طرف پست بانک تسهیلات درآمدزایی با کارمزد هشت درصد پرداخت می‌شود.
سید رمضان جعفری اظهار کرد: 61 روستا در شهرستان گنبدکاووس دارای پست بانک هستند که روستائیان از این طریق می‌توانند تسهیلات اشتغال پایدار روستایی دریافت کنند.
وی افزود: براساس تفاهم‌نامه با دهیاری‌های استان گلستان هر شخص ساکن روستا که فعالیت اشتغالزا انجام دهد از تسهیلات درآمدزایی با کارمزد هشت درصد بهره‌مند می‌شود.
مدیرعامل پست بانک گلستان تصریح کرد: با توجه به محدودیت از سوی بانک مرکزی از روستائیان واجدالشرایط که در روستای خود باجه پست بانک ندارند تقاضا می‌شود تا فرصت دارند نسبت به فعال کردن باجه پست بانک در روستا اقدام کنند.
وی ادامه داد:  براساس تبصره 18 پست بانک به فعالیت‌های حوزه کشاورزی و صنعتی نیز تسهیلات پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول