اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: تهدیدهای رژیم صهیونیستی بخشی از کارزار انتخاباتی نتانیاهوست

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت، «تهدیدهای رژیم اشغالگر درباره هدف قرار دادن رهبران حماس بخشی از کارزار انتخاباتی نتانیاهو است».

حماس: تهدیدهای رژیم صهیونیستی بخشی از کارزار انتخاباتی نتانیاهوست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حماس روز سه‌شنبه تهدیدهای یک وزیر صهیونیست برای ترور رهبران حماس در جریان هر جنگ احتمالی آتی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «این تهدیدها بخشی از کارزار انتخاباتی داخلی است که توسط اشغالگران انجام می‌شود».

اظهارات حماس در واکنش به اظهارات «اسرائیل کاتص»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بیان شد که حماس را مقصر هر گونه عملیاتی علیه اسرائیل خواند و تاکید کرد، رژیم وی در تلاش است تا قدرت حماس را کاهش دهد، تهدید تونل‌ها را از بین ببرد و امنیت را بهبود بخشد.

«صلاح البردویل»، عضو دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با وبگاه خبری «عربی 21» گفت: تهدیدهای رژیم اشغالگر برای هدف قرار دادن رهبران حماس و مقاومت چیز جدیدی نیست  و انتخابات داخلی معمولاً همراه با اظهاراتی احمقانه است ، زیرا هر حزب می‌خواهد از طریق گفتمان افراطی که مردم فلسطین و مقاومت را هدف قرار می‌دهد به مردم خود ثابت کند که قوی‌ترین است. این تنها بضاعت آنها در انتخابات است.

البردویل با بیان اینکه تهدید حمله به رهبران حماس آنها را از ادامه مبارزه مشروعشان باز نمی‌دارد، افزود: کسانی که خواهان درگیری با مقاومت در آینده هستند کاملا می‌دانند که بهای بسیار سنگینی برای آن می‌دهند و ما آماده برای دفاع از حقوق و آرمانمان و آماده پرداخت هر بهایی هستیم.

البردویل امکان حمله رژیم اشغالگر به ملت فلسطین را در حال حاضر را بعید خواند و گفت: معلوم نیست رژیم اشغالگر قدرت زدن زیر میز و نقض همه قوانین بین المللی را داشته باشد. آنها با این تهدیدها می‌خواهند عرصه داخلی خود را آرام کنند بخصوص که انتخابات اولی در تشکیل کابینه ناکام ماند و انتخابات جدید را پیش رو دارند.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم اشغالگر در حال حاضر روی سازش با جهان عرب حساب کرده تا فلسطینی‌ها احساس انزوا کنند و مجبور به تسلیم شوند. از همین رو تل آویو عجله‌ای برای جنگ با فلسطینی‌ها ندارد.

البردویل امید رژیم صهیونیستی به عادی سازی با جهان عرب را بی ارزش خواند و گفت:  این تلاش‌ها برای اکثر ملت‌های عربی قابل قبول نیست و فراخوانی را که برخی نویسندگان و روزنامه نگاران عرب برای سازش با رژیم اشغالگر شریک آن شده‌اند، محکوم به شکست خواهد بود و فلسطینی‌ها قوی‌تر از آنند که تمام شوند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول