اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شرایط تامین برق متقاضیان خارج از محدوده شهر ایلام فراهم شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: قانونگذار مجوز مشروط واگذاری انشعاب برق غیر دایم به متقاضیان ساکن در خارج از محدوده خدمات شهری شهرستان ایلام را صادر کرده که متعاقب آن این شرکت شرایط تامین برق را برای آنان فراهم کرده است.

شرایط تامین برق متقاضیان خارج از محدوده شهر ایلام فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در گذشته در خارج از محدوده خدمات شهری شهرستان ایلام در مناطقی با عناوین هانیوان و میلاد و… ساخت و سازهایی بدون اخذ مجوزهای قانونی انجام شده که به دلیل موانع قانونی، واگذاری انشعاب برق به ساکنین مناطق مذکور امکان‌پذیر نبوده است.

وی افزود: سال ۱۳۹۶ قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق، آب،گاز، تلفن و … مصوب و ابلاغ شد، بارها از طریق مراجع قضایی اقدام به جمع‌آوری این انشعابات غیرمجاز کرده‌ایم که متاسفانه مجددا توسط ساکنین وصل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام بیان کرد: قانونگذار مجوز مشروط واگذاری انشعاب برق غیر دایم به متقاضیان ساکن در این مناطق را صادر کرده که متعاقب آن این شرکت شرایط تامین برق را برای آنان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۰۰ متقاضی با  گذشت ۵ روز از آغاز واگذاری برای دریافت انشعاب قانونی اقدام کرده‌اند.

شیرخانی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم منطقه شرکت نیز مساعدت لازم را از جمله اخذ هزینه در چند قسط با مراجعین انجام داده است.

وی عنوان کرد: ساکنان خارج از محدوده شهر برای خریداری انشعاب قانونی در فرصت زمانی محدود اقدام کنند.

شیرخانی در پایان تاکید کرد:  این شرکت به صورت دائم و با استفاده از تمام توان درصدد شناسایی استفاده‌کنندگان از برق غیرمجاز است و به محض شناسایی، متخلفان را جهت اعمال قانون به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/970821

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول