اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ترامپ مهم‌ترین حامی عربستان و اسرائیل در منطقه است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: ترامپ مهم‌ترین حامی عربستان و اسرائیل در منطقه است.

ترامپ مهم‌ترین حامی عربستان و اسرائیل در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی طائب شب گذشته در جمع دانشجویان طرح ولایت درباره ویژگی‌های شاخص رهبری گفت: وجهه سیاسی مقام معظم رهبری در دنیا برجسته است و زبانزد سیاست‌مداران بین‌المللی است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: آقای حداد عادل وقتی که وارد کتابخانه مقام معظم رهبری شد گفته بود از حجم زیاد کتاب‌هایشان نفسم گرفت، کتابخانه‌ای که خود رهبری تنظیم کرده بودند و کتاب‌های چند جلدی رهبری را دیدم به این شکل بود که همه کتاب‌ها حاشیه‌هایشان نوشته شده و حضرت آقا همه کتب را خلاصه هم کرده بودند.

وی با بیان اینکه حداد عادل بعد از دیدار از کتابخانه رهبری به نزد ایشان رفته‌اند، گفت: هنگامی که مراجعه کردم به مقام معظم رهبری گفتم شما تمام کتاب‌ها را مطالعه کرده‌اید که رهبری در پاسخ حداد عادل گفته‌اند همه کتاب‌هایی که حاشیه و خلاصه کرده‌ام را خوانده‌ام.

طائب با بیان اینکه گام اول انقلاب به مرز اسرائیل رسیده و گام دوم فراتر از این خواهد بود، اظهار کرد: امروز دشمن نمی‌تواند مانع ما باشد چون نیروی نظامی که بتواند با ما مبارزه کند را ندارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار عنوان کرد: ترامپ مصاحبه‌ای راجع به خاشقچی داشته است که اهمیت آل سعود برای اسرائیل و آمریکا را نشان می‌دهد، او قوی‌ترین حامی اسرائیل در منطقه و آل‌سعود است و اگر از بین برود اسرائیل سقوط می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول