اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان پایتخت کنسرت نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: هرمزگان پایتخت کنسرت کشور نیست بلکه پایتخت موسیقی است و ما در تلاش برای برگزاری یک جشنواره موسیقی بین المللی هستیم.

هرمزگان پایتخت کنسرت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی شامگاه دوشنبه در اختتامیه جشنواره موسیقی شرجی اظهار داشت: ما پایتخت کنسرت نیستیم بلکه پایتخت موسیقی ایران هستیم و در چند اکولوژی مختلف موسیقی‌های مختلف اعم از دریا، ساحل و کوهستان را داریم.

وی ادامه داد: هنر موسیقی پاکیزه‌ترین و خالی‌ترین هنر است و هنرهای هفتگانه اول با موسیقی شروع می‌شود و این نشان می‌دهد که موسیقی از جان ما نشأت می‌گیرد.

کمالی بیان کرد: موسیقی ریتم دارد و اگر نگاه کنیم زندگی ما هم دارای ریتم است و به خاطر همین است که موسیقی اثرپذیری بسیاری در انسان‌ها دارد.

وی ابراز داشت: ما به جشنواره موسیقی استانی و منطقه ای قانع نیستیم و استان هرمزگان ظرفیت جشنواره بین المللی موسیقی را دارد و این رویای ما است که در حال پیگیری آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد:امسال طبق قول استاندار هرمزگان کلنگ ۱۰ پلاتو و نگارخانه بر زمین زده خواهد شد که از ظرفیت آن می‌توان برای تمرین گروه‌های موسیقی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌های موسیقی استان کم توقع‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین هنرمندان هستند و از آن ها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/88052/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول