اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اقامه نماز عید سعید قربان در بیش از 80 مسجد استان گیلان

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نماز عید سعید قربان نیز در 80 مسجد استان اقامه شده است، گفت: علاوه بر برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان، در بیش از 50 مسجد استان گیلان نیز نذورات مردم به‌صورت قربانی بین فقرا و افراد نیازمند تقسیم شده است.

اقامه نماز عید سعید قربان در بیش از 80 مسجد استان گیلان

حجت‌الاسلام حاتم نصیری نژاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: عید سعید قربان یادآور تجلی اوج ایمان در پرتو انوار اندیشه‌های بلند انسان موحدی است که با تسلیم در برابر اراده الهی، حقیقت ایمان را درک کرده است.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید قربان در آداب اسلامی گفت: حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مستقر در مسجد و برگزاری دعای پرفیض عرفه نشان داد که مساجد همچنان بهترین سنگر مستحکم دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور جوانان در مساجد نقشه‌های شوم دشمن را بر باد می‌دهد، افزود: 200 پایگاه بسیج مستقر در مساجد استان گیلان میزبان حضور آحاد مردم و جوانان تشنه معرفتی بود که در روز عرفه در کنار سایر عاشقان عترت و طهارت دعای عرفه را زمزمه کردند.

نصیری نژاد با اشاره به نقش مؤثر ائمه جماعات و هیئت‌امنا در بقاع متبرکه و مساجد گفت: برگزاری دعای پرفیض عرفه در بیش از 200 پایگاه مقاومت بسیج در مساجد و بقاع متبرکه، با مشارکت ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مقاومت نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، بیان کرد: حضور جوانان در مساجد با توجه به مناسبت‌های مختلف و بهره‌مندی آنان از برکات این مکان مقدس، اثرات قابل‌توجهی را پیش روی جوانان قرار می‌دهد.

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نماز عید سعید قربان نیز در 80 مسجد استان اقامه شده است، افزود: علاوه بر برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان، در بیش از 50 مسجد استان گیلان نیز نذورات مردم به‌صورت قربانی بین فقرا و افراد نیازمند تقسیم شده است.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول