اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

غلامی: برنامه بازدید داوطلبان کنکور از دانشگاه‌ها سال آینده جدی‌تر می‌شود

وزیر علوم درباره توسعه امکان بازدید داوطلبان کنکور از دانشگاه‌های مورد نظر پیش از انتخاب رشته، گفت: این برنامه را می‌توان از سال‌ آینده جدی‌‌تر پیگیری کرد و شاید برای امسال هم بتوان تمهیداتی را برای بازدید داوطلبان بومی از دانشگاه‌های دولتی اتخاذ کرد.

غلامی:  برنامه بازدید داوطلبان کنکور از دانشگاه‌ها سال آینده جدی‌تر می‌شود

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که برخی از دانشگاه‌ها برنامه یک روز با دانشگاه را برای آشنایی متقاضیان با دانشگاه و رشته های تحصیلی در آن برگزار می کنند اما این برنامه به صورت سراسری در کشور اجرا نمی شود، گفت: موافق این هستیم که داوطلبان دانشگاه را ببینند؛ اما برای امسال دیگر زمان کمی باقی مانده است، هر چند ممکن است این امکان برای داوطلبان هر استان در همان استان فراهم باشد.

وی با بیان اینکه این ایده برای سال‌های آینده جدی‌‌تر پیگیری می‌شود، ادامه داد: برای امسال هم شاید بتوان در آخرین فرصت‌های باقی مانده برای انتخاب رشته کنکور سراسری با روسای دانشگاه ها هماهنگ کرد که این بازدید در استان محل سکونت داوطلبان برای دانشگاه‌های دولتی امکان‌پذیر شود که البته باید در این باره هماهنگی‌ انجام شود ببینیم امکان‌ پذیر است یا خیر.

غلامی گفت: برای امسال شاید بتوان تمهیداتی را در نظر گرفت که برای مثال افرادی که در فرآیند انتخاب رشته هستند با نشان دادن مدرکی از شرکت در کنکور یا پایه تحصیلی که در مرحله ورود به دانشگاه بودن آنها را نشان می‌دهد، امکان بازدید و آشنایی با دانشگاه را پیدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول