اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شورای قشر بسیج رسانه اصفهان با خانواده شهدای رسانه دیدار کردند

صبح امروز اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اصفهان با خانواده‌های سه تن از شهدای رسانه دیدار کردند.

شورای قشر بسیج رسانه اصفهان با خانواده شهدای رسانه دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز 17 مرداد 77 بود که گروهک تروریستی طالبان پس از اشغال شهر مزار شریف افغانستان محمود صارمی خبرنگار و ده دیپلمات ایرانی را به اسارت گرفت و پس از مدتی به شهادت رساند، از آن زمان 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار در تقویم وارد شد.

به همین مناسبت و برای پاسداشت مقام شهدای رسانه، رضا صفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان، حجت الاسلام میثم ریاحی مدیر مسؤول هفته‌نامه ریاح، سعید ساکت سرپرست خبرگزاری تسنیم در اصفهان و جمعی از خبرنگاران به نمایندگی از اعضای شورای قشر بسیج رسانه، ضمن حضور در منازل سه شهید رسانه و دفاع مقدس استان اصفهان با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها که با مرور خاطرات شهدا همراه بود، اعضای بسیج رسانه و شورای قشر ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای رسانه، آمادگی خودشان را برای ارائه خدمات در حد توان به خانواده‌های شهدا اعلام کردند.

اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اصفهان امروز ابتدا در منزل مادر شهید علیرضا شیرکُش حاضر شدند؛ شهید علیرضا شیرکش عکاس جنگ و در معاونت تبلیغات لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان فعال بود که در 22 اسفند سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسید.

اعضای شورای قشر بسیج رسانه اصفهان در منزل شهید شیرکش

در ادامه اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اصفهان با حضور در منزل شهید مجتبی افضل با خانواده این شهید دیدار کردند، در این دیدار خانواده شهید به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و درباره مسائل روز بحث و گفت‌وگو کردند.‌ شهید افضل در عملیات محرم به شهادت رسیده است.

اعضای شورای قشر بسیج رسانه اصفهان در منزل شهید افضل

در ادامه این دیدارها اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اصفهان با خانواده شهید مسعود جان‌نثاری از شهدای حادثه سقوط هواپیمای C-130 در سال 84 دیدار و گفت‌وگو کردند.


اعضای شورای قشر بسیج رسانه اصفهان در منزل شهید جان‌نثاری

 

سقوط هواپیمای C-130 در تهران در حدود ساعت 14 روز 15 آذر 1384 حامل نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و خبرنگارانی بود که برای پوشش خبری رزمایشی در جنوب‌شرقی کشور، از تهران عازم بندرعباس بودند؛ این هواپیما لحظاتی پس از پرواز، در نزدیکی فرودگاه مهرآباد تهران بر فراز یک محوطه مسکونی سقوط کرد. در میان 40 نفر از شهدای رسانه‌ای این حادثه، علاوه بر شهید مسعود جان‌نثاری از اصفهان، شهید محمد صادق نیلی احمدآبادی (خبرنگار) و شهید علیرضا برادران نجار (عکاس) از خبرگزاری فارس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/63113/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول