اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مشکلات امنیت اطلاعات سامانه «تیتک» برطرف می‌شود

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در تلاش هستیم سطوح دسترسی و امنیت اطلاعات سامانه تیتک تقویت شود به طوری که زمینه‌های بروز تخلف یا فساد از طریق این سامانه سلب شود.

مشکلات امنیت اطلاعات سامانه «تیتک» برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، در رابطه با سامانه تیکت و تخلفات صورت گرفته در این سامانه گفت: اصل سامانه تیتک به سامانه رهگیری و پیگیری صنعت کالا برمی‌گردد که ایجاد این سامانه اتفاق مثبتی در حوزه کالاهای سلامت محور بوده ولی در برخی موارد مانند نحوه دسترسی، نحوه مالکیت آن و ارتباط سامانه با سازمان غذا و دارو و مواردی از جمله امنیت فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات موجود در سامانه و از این دست تخلفاتی صورت گرفته است.

وی گفت: به همین‌ علت در سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت به دستور وزیر بهداشت از ابتدای دوره جدید این موضوع مورد بررسی قرارگرفته است.

وی در برنامه رادیویی تهران کلینیک درباره تخلفات صورت گرفته توضیح داد: در تلاش هستیم شیوه نامه برخورد با سامانه، شیوه نامه تعامل سامانه با سازمان غذا و دارو و سطوح دسترسی و امنیت اطلاعات آن به نحوی باشد که زمینه‌های بروز تخلف یا فساد هم از افراد سلب گردد.

جهانپور در پاسخ به سوال تخلفات ارزی در این حوزه گفت: در بازرسی ها بلافاصله بعد از بررسی اولیه تخلف‌ها، تحویل مراجع قضایی و دستگاه های مختلفی که در ذیل قوه قضاییه قرار دارند می‌شود و وظیفه ما ارتقا و اطمینان از حداکثر ضریب اطمینان این سامانه در سیستم کالای سلامت محور و هوشمندسازی آن در سازمان غذا و دارو است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول