اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

روسیه از بازداشت ۱۳۶ نفر در تظاهرات بدون مجوز مسکو خبر داد

وزارت کشور روسیه اعلام کرد که در جریان تظاهرات بدون مجوز در مسکو ۱۳۶ نفر به دلیل تخلف از قانون بازداشت شدند.

روسیه از بازداشت ۱۳۶ نفر در تظاهرات بدون مجوز مسکو خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال برخی اعتراض‌ها به ممانعت از حضور تعدادی از نامزدهای اپوزیسیون در انتخابات شورای شهر مسکو، منابع رسانه‌ای و همچنین مقام‌های دولت روسیه از بازداشت صدها نفر در تظاهرات غیرقانونی و بدون مجوز در پایتخت خبر دادند.

بنا بر گزارش شبکه «راشا تودی»، تظاهرات روز شنبه (دیروز) در حمایت از نامزدهای اپوزیسیون دولت روسیه که از حضور در انتخابات شورای شهر مسکو منع شدند، به بازداشت تعدادی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات منجر شده است.

طبق این گزارش، درباره تعداد حاضران در تظاهرات روز شنبه که دولت روسیه آن را تظاهرات بدون مجوز و غیرقانونی خوانده است، گزارش‌های متناقضی منتشر شده است.

برخی منابع خبر دادند که ۲۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت داشتند اما برخی دیگر از رسانه‌ها تعداد معترضان را ۵۰ هزار نفر خوانده‌اند. وزارت کشور روسیه اعلام کرد که حداقل ۱۳۶ نفر از حاضران در این تظاهرات بدون مجوز، «به دلیل تخلفات مختلف» بازداشت شدند.

منابع رسانه‌های نزدیک به اپوزیسیون دولت روسیه، مدعی شده‌اند که تعداد بازداشتی‌ها حداقل دو برابر تعداد اعلام شده توسط وزارت کشور است. بنا بر گزارش راشا تودی، در جریان تظاهرات روز گذشته، معترضان شعارهایی علیه دولت روسیه سر دادند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول