اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت پنجمین جوان فلسطینی طی 24 ساعته گذشته در نوار غزه

رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی دیگر را در شمال نوار غزه به شهادت رساند. حماس هم بار دیگر خواستار توقف هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با اشغالگران شد.

شهادت پنجمین جوان فلسطینی طی 24 ساعته گذشته در نوار غزه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری «غزه الان» اعلام کرد، یک جوان فلسطینی سحرگاه امروز یکشنبه در اولین روز از عید قربان در شمال نوار غزه به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی و به ادعای تلاش برای ورود به داخل اراضی اشغالی به شهادت رسید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند این جوان فلسطینی در نزدیکی حصار مرزی در نزدیکی بیت حانون با نیروهای اشغالگر درگیر شده است. منابع دیگر می‌گویند او تلاش داشت وارد سرزمین‌های اشغالی شود و معلوم نیست که مسلح بوده است یا خیر.

بر اساس این گزارش، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز چندین موضع مقاومت فلسطین را در شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه هدف گرفت که در نتیجه آن صدای انفجارهای بزرگی از این شهرک به گوش رسید.

هماهنگی امنیتی با اشغالگران را متوقف کنید

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هم در واکنش به خبر بازداشت دو فلسطینی به اتهام قتل یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری درباره خطر هماهنگی امنیتی بین دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه اختری با ارتش اشغالگر هشدار داد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس گفت: امروز رژیم اشغالگر به بازداشت عاملان عملیات بیت فجار (گوش عتصیون) افتخار می‌کند وقتی که هماهنگی امنیتی در عملیات تعقیب مبارزان وجود دارد.

وی تاکید کرد: هماهنگی امنیتی ننگ است و رهبری تشکیلات خودگردان باید به خواسته ملت برای توقف ان پاسخ دهد.

رژیم صهیونیستی شب گذشته از بازداشت دو فلسطینی که به ادعای این رژیم عاملان قتل  یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری هستند، خبر داد.این دو فلسطینی پنجشنبه گذشته بازداشت شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از کشف جسد داویر شوریک، نظامی ارتش این رژیم خبر دادند که نزدیک مجتمع شهرکی بیت فجار (گوش عتصیون) کشته شده و جسدش در مسیر منتهی به شهرک «مجدل عوز» پیدا شد.

گوش عتصیون مجتمعی از واحدهای مسکونی صهیونیست‌نشین در کرانه باختری رود اردن است که بین بیت‌لحم و حبرون واقع شده است.

رژیم صهیونیستی سحرگاه دیروز  شنبه هم چهار فلسطینی را در شرق «دیر البلج» در مرکز نوار غزه به شهادت رساند.

انتهای یپام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول