اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری مسابقات ووشوی انتخابی در استان زنجان

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان گفت: مسابقات ووشوی انتخابی در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ووشوی انتخابی در استان زنجان

 رامین موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های هیأت ووشوی استان زنجان در سال ۱۳۹۸ ، اظهار کرد: ووشوی استان زنجان یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در کشور محسوب شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات مختلفی در طول سال برای برگزاری و آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران زنجانی در این رشته ورزشی برگزار می‌شود، گفت: از جمله این مسابقات برگزاری رقابت‌های انتخابی در رده‌های سنی مختلف است.

وی در همین راستا از برگزاری مسابقات انتخابی وووشوی استان زنجان در دو بخش تالو و ساندا خبر داد و افزود: این رقابت‌ها ۱۱ شهریور‌ماه و براساس برنامه زمان‌بندی انجام شده برگزار خواهد شد.

موحدنیا با اشاره به اینکه مسابقات ووشوی انتخابی استان زنجان در دو بخش تالو و ساندا و در ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات از طریق سایت فدراسیون و از تاریخ هفدهم مردادماه تا هفتم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه برای حضور در این مسابقات ارفاق وزن در نظر گرفته نشده است: افزود: وزن‌کشی مسابقات یک روز پیش از یازدهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول