اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اتحاد رسانه‌های انقلابی برای تشکیل جبهه واحد در نبرد رسانه‌ای ضروری است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در اقشار بسیج گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که در مقابل دشمنی که با تمام توان در دو جبهه نظامی و اقتصادی صف‌آرایی کرده، جبهه انقلاب باید متناسب با آن تشکیل شود، خط مقدم این جنگ، جنگ رسانه ای است، بنابراین اتحاد رسانه‌های ارزشی می‌تواند در تحقق پیروزی کمک کند.

اتحاد رسانه‌های انقلابی برای تشکیل جبهه واحد در نبرد رسانه‌ای ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ یحیی سالاری عصر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار ضمن تبریک این روز، گفت: دغدغه‌مندی و ایستادگی شما بر ارزش‌ها قابل تقدیر است و این ایستادگی‌ها مانند یک نورافکن راه انقلاب را روشن می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در اقشار بسیج ادامه داد: قبول نکردن حمایت‌های مالی از سوی برخی مجموعه‌ها از جانب شما، مصداق دیگری از پایبندی‌تان به ارزش‌ها بوده و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری برگرفته از آیات و روایات است، اما مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد و اینکه شما به آنها پایبند هستید جای تشکر دارد، متذکر شد: خبرگزاری فارس خراسان رضوی رسانه‌ای ارزشمند و حرفه‌ای است، مهم‌ نیست کمیت افراد بااخلاص کم باشد یا زیاد، مهم کیفیت کار بوده که کارهای حرفه‌ای شما نمونه ای از این موضوع است.

سالاری با بیان اینکه مدت کوتاهی است که از گام دوم انقلاب می‌گذرد، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی مطرح شد که روحیه ناامیدی و یأس به جامعه تزریق می‌شد، اما در آن شرایط رهبر معظم انقلاب ۵۰ ساله بعد انقلاب اسلامی را ترسیم کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در اقشار بسیج تصریح کرد: اینکه افرادی پیدا شوند و در سنگرهای مختلف ادبیات انقلابی را به ظهور و بروز برسانند جای تقدیر دارد.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمودند، در مقابل دشمنی که با تمام توان در دو جبهه نظامی و اقتصادی صف‌آرایی کرده، جبهه انقلاب باید متناسب با آن تشکیل شود، خط مقدم این جنگ، جنگ رسانه‌ای است، بنابراین اتحاد رسانه‌های ارزشی می‌تواند در تحقق پیروزی کمک کند.

سالاری ادامه داد: وقتی ناظران و داروران بخواهند کاری را نقد کنند، اول آن را به لحاظ حرفه‌ای بررسی می‌کنند و خبرگزاری فارس خراسان رضوی در این آزمون سربلند است، اکنون وقت آن رسیده که بین شما و سایر مجموعه‌های ارزشی یک جبهه واحدی تشکیل شود تا سایرین هم راز این توانمندی را بیاموزند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در اقشار بسیج با بیان اینکه راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای کمک زیادی به بحث اتحاد و هم‌افزایی رسانه‌ها می‌کند، اظهار کرد: در مشهد به دلیل گستردگی کار، فعالیت‌های صفر تا 100 در اختیار طراحی‌های رسانه‌ای می‌تواند انجام شود و موضوعات مختلف را به هم مرتبط کند.

وی با اشاره به اینکه همه ما این افتخار را داریم که در سایه امام رضا(ع) فعالیت می‌کنیم، بیان کرد: این انتظار بیشتر از سایر رسانه‌ها در خبرگزاری فارس خراسان رضوی وجود دارد که با فرهنگ رضوی فعالیت می‌کند و می‌تواند الگوی سایرین باشد، دشمن تمام قد وارد جنگ شده اگر جبهه انقلاب تمام قد وارد کارزار نشود تضعیف می‌شویم.

خبرگزاری فارس؛ تاثیرگذارترین رسانه خراسان رضوی است

در بخش دیگری از این نشست، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هم گفت: خبرگزاری فارس از تاثیرگذارترین رسانه‌های این استان است.

عباس محمدیان بیان کرد: خبرگزاری فارس خراسان رضوی مرکز کادرسازی جبهه انقلاب بوده که این مهم با تلاش‌های مجموعه عوامل فارس ممکن شده است.

وی افزود: این توانایی و پتانسیل در حدی است که در نظرسنجی انجام شده، از سوی اصحاب رسانه، سومین رسانه موثر در خراسان رضوی شناخته شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول