اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سمن‌های جوانان در یزد یک جانبه عمل نمی‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به رتبه نخست مجمع خیرین ازدواج یزد در کشور، افزود: سمن‌های جوانان در یزد یک جانبه عمل نمی‌کنند.

سمن‌های جوانان در یزد یک جانبه عمل نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مسعود شریعتی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری که در هتل راه و ما یزد برگزار شد با بیان اینکه جایگاه خبر و خبرنگار بسیار مهم و زیرساختی است افزود: شاید در جنگ اقتصادی که امروز قرار گرفتیم و فشار زیاد دشمن بر ملت ایران، خبرنگاران بیشترین خدمت را می‌توانند به مردم و کشور داشته باشند و از خودگذشتگی و بازتاب واقعیت‌های اجتماع و پایداری مردم را منعکس کرده و امید را در جامعه به وجود آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در بحث هفته خبرنگار برنامه‌هایی را طرح ریزی کرده و اجرا کردیم خاطرنشان کرد: تلاشمان در یزد این بود که بتوانیم برنامه‌هایی را در شان خبرنگاران زحمت‌کش استان برگزار کنیم.

برگزاری مشاوره‌های قبل از ازدواج برای قریب به5هزار نفر 

وی در ادامه به فعالیت‌های ورزش و جوانان یزد در زمینه مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج در استان اشاره کرد و اذعان داشت: در حوزه مشاوره‌های قبل از ازدواج که به عهده وزارت ورزش گرفته، سهمیه 3 هزار و 600 نفر به استان یزد داده شد و با ارتباط گیری که با دفاتر مشاوره و وزارت ورزش صورت گرفت، بیش از 4 هزار و 700 نفر در دوره‌های مشاوره ازدواج در یزد شرکت کردند.

شریعتی اضافه کرد: کارهای بین بخشی در بحث جوانان در حوزه‌های مختلف که انجام گرفته، بدون جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها، کارهای بزرگی با امکانات محدود را در استان یزد رقم زده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه ازدواج موفق با همکاری 10 دستگاه مختلف و 15 سمن در استان برگزار شده است، گفت: در طول سال سعی داشتیم که با همکاری مناسب با دستگاه‌ها بتوانیم برنامه‌های مختلفی را در بحث ازدواج در استان برگزار کنیم.

رتبه نخست مجمع خیرین ازدواج یزد در کشور

وی به رتبه چشمگیر مجمع خیرین استان یزد در کشور اشاره کرد و افزود: این مجمع در بین مجامع خیرین ازدواج در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

شریعتی با بیان اینکه بیش از 54 سمن جوانان در یزد فعالیت دارد افزود: در سال 93 کمتر از 8 سمن فعال بود که امروزه بیش از 40 سمن فعال در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: سمن‌ها فعالیت‌های اجتماعی دارند و حوزه‌های مختلفی که جامعه نیازمند است فعالیت می‌کنند و در استان یزد یک جانبه عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول