اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهرضا برای سارقان نا امن شد

فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به دستگیری ۱۸۷ نفر سارق حرفه‌ای در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ در شهرضا گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد دستگیری سارقان افزایش داشته است.

شهرضا برای سارقان نا امن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، صادق کاظمزاد عصر امروز در در نشست خبری به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار در جمع خبرنگاران شهرضا با بیان این‌که رسالت خبرنگاران در نظام اسلامی، ریشه در رسالت حضرت زینب (س) و پیام‌رسانی آن حضرت در واقعه کربلا دارد، اظهار داشت: تقدیم بالغ بر 300 شهید، جانباز و آزاده در دوران جنگ تحمیلی، نشانگر حضور مؤثر خبرنگاران در عرصه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی شهرضا با بیان این‌که پلیس در مقابل قانون‌گریزان مقتدرانه عمل خواهد کرد، گفت: امنیت روانی، فضای مناسب برای تفریح فرزندان از موضوعات مهمی است که اگر هر یک در کنار هم وجود نداشته باشد، امنیت جامعه بر هم ریخته و ارکان آن مختل می‌شود.

وی برخورد با اراذل و اوباش، قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان را در دستور کار این نیرو در سال 98 دانست و افزود: برخورد جدی با برهم‌ زنندگان امنیت عمومی، مقابله با حمل و توزیع مواد مخدر و برخورد با سارقان از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا است که برای موفق تعامل و همکاری آحاد جامعه و دستگاه‌های مختلف هستیم.

کاظمزاد با اشاره به به اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی در 4 ماهه اول سال 98 در شهرضا بیان کرد: بیش از 86 طرح انضباط اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان شهرضا در این مدت انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به دستگیری 697 نفر از مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سطح شهرستان و گلوگاه شهید امامی رامشه تصریح کرد: در 4 ماهه نخست سال 98 نزدیک به 2 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی از افزایش صد در صدی دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر و 10 درصدی معتادان متجاهر خبر داد و عنوان کرد: در 4 ماهه نخست سال 1398 تعداد 569 دستگاه خودرو و 500 دستگاه موتورسیکلت متخلف توسط مأموران انتظامی شهرستان شهرضا توقیف شده است.

کاظمزاد با اشاره به کشف و توقیف انواع کالاهای قاچاق به ارزش نزدیک به 120 میلیارد ریال در سطح شهرستان و گلوگاه شهید امامی رامشه در 4 ماه نخست سال 98  گفت: با تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا شاهد افزایش کشفیات صد در صدی قاچاق سوخت در 4 ماهه نخست سال 1398 بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرضا ادامه داد: از ابتدای سال جاری طرح تشدید مبارزه با سرقت در شهرستان شهرضا به اجرا در آمده است، که نتایج حاصله آن کاهش 43 درصدی سرقت‌های خشن، 25 درصدی کیف‌قاپی و کش روزنی، 11 درصدی سرقت احشام،3 درصدی سرقت قطعات خودرو و دستگیری 187 نفر سارق حرفه‌ای در 4 ماهه نخست سال 98 بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد دستگیری سارقان افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 55 درصدی کشف سرقت‌ها، از استرداد بسیاری از اموال کشف شده به مال‌باختگان خبر داد و افزود: در چهار ماه گذشته بیش از 15 هزار تماس مردمی با سامانه 110 انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

کاظمزاد با اشاره به کاهش 53 درصدی تصادفات برون شهری با همکاری مردم و تلاش مأموران پلیس راه گفت: پلیس راهور شهرستان شهرضا همه تلاش خود را در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و روان‌سازی ترافیک به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرضا خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی نسبت به پیشگیری و کاهش جرائم شهرستان شهرضا و ارتقای امنیت اجتماعی، احساس آسایش و امنیت برای شهروندان، ناامنی برای مجرمان و بزهکاران و مبارزه با آسیب‌های مختلف اجتماعی تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/63101/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول