اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نصر: از فارس برای ایجاد بارقه امید در دل مردم تشکر می‌کنم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصویر روشنی از خبرگزاری فارس دارم و برای ایجاد بارقه‌های امید در دل مردم تشکر می‌کنم.

نصر: از فارس برای ایجاد بارقه امید در دل مردم تشکر می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان اظهار کرد: از همکاری و همراهی خبرگزاری فارس با مدیریت شهری تشکر می‌کنم، بدون شک نقش رسانه‌ها در اعتمادسازی مردم مهم است، فارغ از این که امروز چه کسانی مدیریت شهری را برعهده دارند همه ما آرمان مشترکی داریم و آن رقم زدن سرزندگی در جامعه و ترویج دوستی و صمیمیت به عنوان نیاز امروز جامعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: خبرگزاری فارس با توجه به مخاطبان آن نقش اثرگذاری بر جامعه دارد و بنای خبرنگاران فارس بر خیرخواهی است، اما مدیریت هر مجموعه آن جایی خودش را نشان می‌دهد که مدیر فراتر از انتظارات عمل کند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم امروز آن است که رسالت خودمان را فراموش نکنیم و بنابر برداشت‌های ذهنی و شخصی بین خودمان و دیگران فاصله نیندازیم چرا که ممکن است حقیقت صورت دیگری داشته باشد.

نصر خاطرنشان کرد: باید به سمت آرمان‌های مشترک حرکت کنیم و اختلافات حداقلی را بر اتحاد حداکثری غالب نکنیم، تصویر روشنی از خبرگزاری فارس دارم و برای ایجاد بارقه‌های امید در دل مردم تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان حدیثی از امام علی (ع) تصریح کرد: سؤال کنید تا به حقیقت برسید نه این که دیگران را به زحمت بیندازید، اگر خبرنگاران به این نکته توجه کنند و در طرف مقابل مسؤولان با صبر و ظرفیت بالا پاسخ بدهند اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، ظرفیت مسؤولان نسبت به گذشته بالاتر رفته و دلیل آن حرکت جامعه به سمت عقلانیت است، به کرامت افراد بیشتر توجه می‌شود و پذیرفته‌ایم که همگان حق و حقوقی دارند.

به گزارش فارس، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در بازدید سرزده از دفتر این خبرگزاری در اصفهان روز خبرنگار را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

انتهای پیام/63113/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول