اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز به کار اولین نمایشگاه بازاریابی در اصفهان

اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و امور کسب‌وکار استان اصفهان امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان بازگشایی شد.

آغاز به کار اولین نمایشگاه بازاریابی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و امور کسب‌وکار استان اصفهان پیش از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان بازگشایی شد.

علی میرجمالی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: تلاش شده تا این نمایشگاه به دلیل ویژگی‌های خاص خود نسبت به سایر نمایشگاه‌ها متفاوت باشد و بر همین اساس، ساعت بازگشایی آن از 5 بعد از ظهر به 10 صبح منتقل شد تا شاهد حضور گسترده‌تر فعالان عرصه تبلیغات باشیم.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان همچنین افزود: در کنار این نمایشگاه، 9 سمینار آموزشی و 25 کارگاه و 25 نشست تخصصی برگزار خواهد شد و اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات استان اصفهان در این امر به ما یاری رسانده‌اند.

در ادامه رسول جهانگیری با اشاره به شعار رونق تولید خاطرنشان کرد: حلقه اصلی تولید و قلب تپنده صنعت، تبلیغات و بازاریابی است و همه ما باید برای تطبیق خود با فضای مدرن کسب‌وکار، آماده باشیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان یادآور شد: در همه جای دنیا، قبل از تولید هر محصولی به بازاریابی آن توجه می‌شود و تا زمانی که بازاریابی صحیحی برای آن صورت نگرفته، تولیدی انجام نمی‌شود.

وی اعلام کرد: قول می‌دهیم به اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات در اتاق اصناف کمک کنیم تا فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

سید حسن قاضی عسگر در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: این اولین نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات در استان اصفهان است و جای سؤال اینجاست که چرا تا حالا به این فکر نبوده‌ایم؟

معاون اقتصادی استاندار اصفهان متذکر شد: امیدواریم همه دستگاه‌ها به مهارت‌های بازاریابی، تبلیغات و فروش به عنوان مهارت‌های مهم نگاه کنند و مجهز شوند و برای آموختن آن تلاش کنند، زیرا که این مهارت‌ها سنتی نیست و آموختنی است.

وی یادآور شد: و باید مراکز آموزشی را بسیج کنیم که این‌ها را بیاموزند و اشتغال توسعه یابد و باید به جوانان جهت داد که زمینه کاری جدید چیست و چه چیز را باید آموخت تا در بازار کار جایگاهی پیدا کرد.

قاضی عسگر تأکید کرد: خبر خوب برای اصفهانی‌ها این است که نرخ بیکاری از 14.1 سال گذشته به 10.7 کاهش یافته و در شهرستان‌هایی نظیر کاشان، آران و بیدگل و علویجه و دهق، این نرخ به زیر 10 درصد رفته واحدهای صنعتی به دنبال نیروی کار هستند.

وی تأکید کرد: شرایط اقتصادی در اصفهان خوب است و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتاق‌های سه گانه تلاش داریم موانع موجود را رفع کنیم.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: سه معضل اصلی در اقتصاد وجود دارد که دو نرخی بودن ارز، حجم دخالت‌های دولت در اقتصاد و هدر دادن منابع در قالب یارانه‌های کور از جمله آن‌هاست.

انتهای پیام/63062/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول