اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتخاب سرپرست موقت شهرداری شهریار/ هیئت تطبیق قانونی بودن این انتخاب را بررسی می‌کند

عضو شورای اسلامی شهریار با اشاره به انتخاب حجت الله بابایی به عنوان سرپرست موقت شهرداری شهریار از سوی شورای اسلامی گفت: با توجه به عدم پاسخ مراجع ذی صلاح در خصوص تعیین تکلیف شهردار و انتخاب سرپرست، این مصوبه و انتخاب سرپرست در هیئت تطبیق مصوبات شهرستان از لحاظ قانونی برای پذیرش یا رد آن بررسی خواهد شد.

انتخاب سرپرست موقت شهرداری شهریار/ هیئت تطبیق قانونی بودن این انتخاب را بررسی می‌کند

بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت شهردار و تعیین سرپرست شهرداری شهریار اظهار داشت: امروز هشتمین جلسه برای تعیین تکلیف وضعیت شهردار شهریار برگزار شد و متاسفانه با وجود تمام مکاتبات صورت گرفته با مراجع ذی صلاح در جهت تعیین تکلیف شهردار وضعیت شهریار، هیج گونه پاسخی در این خصوص دریافت نشد و از طرفی افکار عمومی شهریار نیز منتظر این موضوع بود.

وی افزود: ما بر سر یک دوراهی مانده بودیم و به لحاظ قانونی امکان انتخاب سرپرست وجود نداشت و در نهایت تصمیم بر این شد تا سرپرست موقت برای رسیدگی به وظایف شهردار تا حصول نتیجه انتخاب شود و این مصوبه برای بررسی قانونی بودن یا عدم آن به هیئت تطبیق مصوبات شورای اسلامی ارسال خواهد شد و در آن هیئت تصمیم گیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهریار بیان داشت: در نهایت از بین گزینه‌های مطرح شده حجت الله بابایی معاون سرمایه گذاری شهرداری شهریار با ۵ رای به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و هیئت تطبیق شهرستان قانونی بودن این مصوبه را اعلام خواهد کرد و یا دلایل رد مصوبه را به صورت کتبی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ش/م/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول