اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی «ژان مونه» اتحادیه اروپا پروژه گرفت

دانشگاه علامه طباطبائی برای دومین سال پیاپی، موفق به ثبت پروژه و دریافت گرنت پژوهشی در برنامه اراسموس پلاس، بخش ژان مونه کمیسیون اروپایی شد.

دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی «ژان مونه» اتحادیه اروپا پروژه گرفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، پروژه سال ۲۰۱۹ این دانشگاه با عنوان «طرح‌ها و تجربیات اتحادیه اروپا در حوزه کتابخانه‌های عمومی (کاربست برای ایران)» که توسط گلینی مقدم از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ارائه‌شده، موفق به دریافت گرنت پژوهشی به رقم ۴۹۱۲۵ یورو از آژانس آموزش، فرهنگی و سمعی بصری اروپا شده است.

این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ نیز پژوهشگران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به ثبت پروژه و دریافت گرنت پژوهشی در این برنامه شده بودند.
دانشگاه علامه طباطبائی تنها نهاد علمی ایران و همچنین منطقه غرب آسیا است که در سال جاری موفق به اخذ پروژه از اتحادیه اروپا شده است.
از سوی دیگر در میان طبقه‌بندی‌های برنامه ژانمونه، کشورهای اروپایی بیشترین تعداد پروژه‌های پذیرفته‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.
در بخش آموزش و پژوهش از تعداد ۱۹۶ پروژه پذیرفته‌شده، تعداد ۱۴۹ مورد (بیش از ۷۶ درصد)، در بخش گفت‌وگوی جهان آکادمیک و سیاست‌گذاری از مجموع ۷۹ پروژه پذیرفته‌شده، تعداد ۵۶ مورد (بیش از ۷۰ درصد) و در بخش حمایت از انجمن‌ها از تعداد ۱۰ پروپوزال پذیرفته‌شده مجموعاً ۹ مورد (۹۰ درصد) به کشورهای اروپایی اختصاص داشته است که با توجه به این آمار، حضور پروژه دانشگاه علامه طباطبائی از ایران در میان پذیرفته‌شدگان در این برنامه موضوعی شایان توجه است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول