اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اندی سِرکیس «ونوم۲» را کارگردانی می‌کند

سرکیس هنرپیشه دیروز و کارگردان امروز اولین فیلم از سری فیلم‌های «کامیک بوک» را می‌سازد.

اندی سِرکیس «ونوم۲» را کارگردانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «اندی سرکیس» مرحله نهایی مذاکرات برای کارگردانی و ساخت فیلم سینمایی «ونوم۲» را پشت سر گذاشت. سرکیس هنرپیشه دیروز و کارگردان امروز اولین فیلم از سری فیلم‌های «کامیک بوک» را می‌سازد.

فیلم اول «ونوم» محصول سال ۲۰۱۸ با موفقیت در فروش ۸۵۶ میلیون دلاری در گیشه جهانی نظر سینماروها را به خود جلب کرد. حالا سرکیس دنباله این فیلم را می‌سازد.

شخصیت‌های این فیلم با شخصیت‌های «مرد عنکبوتی» مرتبط و مشترک بوده و «تام هاردی» بار دیگر در نقش یک روزنامه‌نگار با یک بیگانه فضایی همزیست می‌شود...

اندی سرکیس شهرت هنرپیشگی خود را برای بازی در نقش «گولام» در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ به دست آورد. او در سری‌های جدید «جنگ ستارگان» نیز نقش‌آفرینی کرده و در فیلم «پلنگ سیاه» نیز در نقش آدم بَده ظاهر شده است. این هنرپیشه مشهور و موفق چند سالیست که به دنیای کارگردانی قدم نهاده است.

«کِلی مارسل» نویسنده فیلم‌نامه «ونوم۲» است. فیلم اول «ونوم» در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی «روبن فلیشر» و با بازی «میشل ویلیامز» ساخته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول