اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ارتقاء جایگاه روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقاء جایگاه و افزایش حق مدیریت رؤسای این باشگاه در واحدهای دانشگاهی خبر داد.

ارتقاء جایگاه روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی  با بیان اینکه افزایش میزان حق مسئولیت روسای باشگاه در واحدهای دانشگاهی در شصت و چهارمین جلسه هیأت امنای این باشگاه مطرح شد، گفت: در همین راستا ضمن ارتقای جایگاه باشگاه و قرار گرفتن باشگاه زیر نظر رؤسای واحدهای دانشگاهی، حق مدیریت روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به میزان حق مدیریت مدیران گروه های آموزشی افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: حق مدیریت رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در محدوده حداقل حق مدیریت مدیران گروه های آموزشی در واحدهای سطح سه تا حداکثر حق مدیریت مدیران گروه های آموزشی در واحدهای سطح یک تعریف و از محل اعتبارات جاری واحدهای دانشگاهی پرداخت خواهد شد.

نگاهداری اظهار داشت: حق مدیریت اختصاص یافته متناسب با کیفیت و کمیت فعالیت ها و تلاش هر یک از رؤسای باشگاه در واحدهای دانشگاهی بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد از طرف ستاد مرکزی باشگاه تعیین خواهد شد.

وی تأکید کرد: رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در واحدها زیر نظر رؤسای واحدهای دانشگاهی فعالیت می کنند و از سایر مزایا و امتیازات پست سازمانی مدیر گروه نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول