اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از کشف 124 کیلوگرم تریاک تا توقیف محموله قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 124 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس و توقیف محموله یک میلیون و 150 هزار نخی سیگار قاچاق در این استان خبر داد.

از کشف 124 کیلوگرم تریاک تا توقیف محموله قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 124 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.

وی اظهار کرد: مقابله و مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ ازجمله مأموریت‌های اصلی ناجا در تأمین نظم و امنیت است که این موضوع در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در همین راستا مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور سرنخ‌هایی از انتقال و جابه‌جایی محموله‌ای از سیستان و بلوچستان به پایتخت به دست آوردند.

حسنی به هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان کرمان اشاره کرد و گفت: تیم عملیاتی مأموران انتظامی محور ریگان در این استان را تحت کنترل محسوس و نامحسوس خود درآوردند.

وی از توقیف خودروی سواری و دستگیری یک قاچاقچی با هدایت اطلاعاتی پلیس سمنان خبر داد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته 124 کیلو و 500 گرم تریاک از این خودرو کشف شده است.

توقیف یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: روز گذشته مأموران ایست بازرسی پلیس‌راه محور شاهرود-میامی در محور اصلی تهران- مشهد به یک دستگاه کامیونت ایسوزو دستور ایست دادند.

حسنی افزود: راننده این کامیونت پس از توقف چند ثانیه‌ای، اقدام به فرار کرد که درنهایت پس از پنج کیلومتر تعقیب، این خودرو متوقف و در بازرسی از آن یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: بنا بر اظهارنظر کارشناسان امر، ارزش ریالی این محموله سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: راننده این خودرو محموله را از شهرستان ورامین به مقصد مشهد بارگیری کرده بود.

توقیف کامیون حامل 111 رأس گوسفند قاچاق در مهدی‌شهر 

حسنی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه فولادمحله شهرستان مهدی‌شهر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک شدند.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس در بررسی از این خودرو، 111 رأس گوسفند که بدون هیچ مدرک و مجوز قانونی از شمال کشور به مقصد شهرستان گرمسار بارگیری شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: برابر اظهارنظر کارشناسان امر، این محموله بالغ‌بر دو میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام جدیت با هرگونه قاچاق کالا مبارزه و مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول