اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تأکید بر روند همکاری‌های علمی ایران و فرانسه

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر روند همکاری‌های علمی ایران با فرانسه گفت: تبادل استاد و دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی و برگزاری کارگاه‌های مشترک برای همکاری های آینده مورد انتظار طرفین است.

تأکید بر روند همکاری‌های علمی ایران و فرانسه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست رؤسای دانشگاه‌های متولی کارگروه همکاری‌های علمی بین‌المللی و سفرای کشورهای هدف با حضور وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری، مسئولان ستادی و رؤسای دانشگاه‌های متولی در محل این وزارتخانه برگزار شد. 

در این مراسم علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به دوره‌های مشترک تحصیلی کوتاه و بلند مدت گفت: در رشته‌های بین رشته ای همکاری بین المللی داریم.
وی با تاکید بر افزایش همکاری در رشته‌های مدیریت دولتی، حقوق، انرژی، مسائل محیط زیست، گفت: خواستار همکاری در این رشته‌ها در مقاطع ارشد و کارشناسی هستیم.
صدیق تاکید کرد: نهادهایی که منجر به صدور مدرک دوگانه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را باید داشته باشیم و در حوزه‌های انتشارات مشترک، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی همکاری کنیم.

احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر روند همکاری‌های علمی ایران با فرانسه و انتظارات متقابل که دو کشور از یکدیگر دارند، گفت: تبادل استاد و دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، برگزاری کارگاه‌های مشترک از جمله در زمینه های مورد علاقه دو طرف برای همکاری های آینده مورد انتظار طرفین است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس به همکاری با مرکز تحقیقات علمی اروپا اشاره کرد‌ و گفت: شبکه سازی در دانشگاه‌ها برای پیشبرد تعاملات علمی به تقویت همکاری ایران و فرانسه خواهد انجامید.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول