اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیمارستان‌های پردیس با حمایت وزارت بهداشت تجهیز و راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مقرر شد تجهیز و تکمیل بیمارستان الغدیر به صورت تلفیقی و از طریق ارز دولتی و با حمایت وزارت بهداشت به عنوان اولین اولویت درمانی کشور به زودی آغاز شود.

بیمارستان‌های پردیس با حمایت وزارت بهداشت تجهیز و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از پردیس، امروز نشستی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، نوبخت نماینده مجلس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهشتی، نماینده خیرین و غیره در سالن جلسات وزارت بهداشت برگزار شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس پس از این جلسه در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، اظهار کرد: طی این جلسه راه‌اندازی بیمارستان الغدیر بومهن را در ادامه پیگیریهای گذشته بررسی کردیم و اعضا در این نشست به راهکارهایی دست یافتند.

وی گفت: مقرر شد تجهیز و تکمیل بیمارستان الغدیر به صورت تلفیقی و از طریق ارز دولتی و با حمایت وزارت بهداشت به عنوان اولین اولویت درمانی کشور به زودی آغاز شود.

رضایی افزود: در کنار این موارد بحث راه‌اندازی مجدد بیمارستان شفا با تعرفه دولتی مطرح شد تا تمامی شهروندان از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

فرماندار پردیس ادامه داد: توافقنامه‌ای برای بیمارستان شفا تنظیم شد که با هماهنگی‌هایی که با سهامداران و نمایندگان این بیمارستان داشتیم از این توافقنامه استقبال کرده و مقرر گردید تا مهرماه امسال این بیمارستان با تعرفه‌های دولتی آغاز به کار کند.

وی اضافه کرد: مقرر شد بیمارستان شفا مجددا فعال و از حمایت‌ها، نیروهای انسانی و پزشکان متخصص وزارتخانه بهره‌مند شود همچنین از محل خرید خدمات راهبردی نیز مبلغی به عنوان مساعدت و به صورت قیمت تمام شده در اختیار این بیمارستان قرار بگیرد.

رضایی در خصوص دیدار با حبیب‌اله طاهرخانی معاون راه و شهرسازی، در خصوص احداث فرهنگسرا در پروژه‌های مسکن مهر پردیس بیان کرد: طی این دیدار مقرر شد یک فرهنگسرای بسیار مناسب، بزرگ و در خور جمعیت آینده شهرستان پردیس در مسیر فازهای ۵ تا ۹ پردیس طراحی و ساخته شود.

فرماندار شهرستان پردیس اذعان کرد: همچنین برای رفع مشکل ساختمان ادارات نیز راهکارهایی مطرح و مقرر گردید از طریق راه های ممکن قانونی این اتفاق به زودی در شهرستان رخ دهد و این مشکل ادارات نیز حل شود.

انتهای پیام/67016/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول